Strona 1 z 8

Progi

PostNapisane: 16 wrz 2008 09:00:35
przez KOBZI

Progi pod hilift

PostNapisane: 15 gru 2008 22:52:02
przez RenOpel
chciałbym zrobić progi pod hi-lifta,lecz pomysła brak,mógłby ktoś jakiś pomysł podrzucic?,
aha jeszcze gdzie z tyłu podnośnik podkładać ?,jak wy to robicie ? :twisted:

Re: progi

PostNapisane: 15 gru 2008 22:55:59
przez brum
Zrób z jakiejś rury, jesli pytasz o standardowy podnośnik to pod most, w twoim przypadku resor

Re: progi

PostNapisane: 15 gru 2008 23:11:29
przez RenOpel
brum napisał(a):Zrób z jakiejś rury, jesli pytasz o standardowy podnośnik to pod most, w twoim przypadku resor

no właśnie chcę zrobić z rury tylko jakie dać fi i czy dorobić jakieś łapy i przykręcić je do mocowań gdzie przychodzą fabryczne progi ?
no właśnie nie chodzi mi o zwykły podnośnik tylko o hi-lifta i nie wiem gdzie go podkładać z tyłu !

Re: progi

PostNapisane: 15 gru 2008 23:31:00
przez brum
Myśle że fi 60 starczy, napewno przykręć w orginalne miejsca.
Co do hi-lifta to raczej nie próbuj na tym zderzaku, też trzeba coś zmotać

Re: progi

PostNapisane: 15 gru 2008 23:45:40
przez konik
Co do zderzaka to chyba Wojtek (Mody1) coś motał wal do niego

Re: progi

PostNapisane: 16 gru 2008 20:51:45
przez makar
Ja po nowym roku bedę motał nowe progi mam kilka pomysłów jak i co to mozemy pogadać i wymienić poglądy

Re: progi

PostNapisane: 16 gru 2008 21:55:17
przez RenOpel
makar napisał(a):Ja po nowym roku bedę motał nowe progi mam kilka pomysłów jak i co to mozemy pogadać i wymienić poglądy

bardzo chętnie dziękuję za propozycję

Re: progi

PostNapisane: 18 gru 2008 07:45:22
przez mirokez
Widzialem jak to ma zrobione Wojtek (mody1) i musze powiedziec ze to bardzo dobry pomysł. Natomiast widzialem jak robi to 3P, a mianowicie wycinaja calkiem progi i wspawuja nowe progi razem z rurami taka wlasna kontrukcje. nie wiem czy to sie sprawdzi we frotce ale w cherokee czy w trooperze, czy w LJ sprawdza sie to.

Re: progi

PostNapisane: 18 gru 2008 18:51:24
przez gregorp77
Witam, nie dawno wymieniałem swoje stare progi na nowe. Do budowy nowych użyłem rur grubościennych o średnicy około 25-30mm i dwie o średnicy 55mm i o ściance grubej na 3-4mm.Oraz blachy alumniowej ryflowanej grubość 3mm. I kilka fotekObrazekObrazekObrazekObrazek

Re: progi

PostNapisane: 18 gru 2008 20:14:35
przez Balkandriver
Tak, Mody1 ma ślicznie zmotany zderzak. Jeśli chodzi o podnoszenie hiliftem, to ja podpierałem go z tyłu za belkę od konstrukcji haka, ale już boki i przód... porażka. Dlatego nie mam już hilifta - przeszedł w dobre ręce :)
@gregorp - piszesz, że niedawno robiłeś progi - fajnie to wygląda, ale co robi tam ta "ruda"??
Pozwala Ci to spać spokojnie?
Tylko nie pisz mi, że krytykuję 8) , he, he

BALKANDRIVER

Re: progi

PostNapisane: 18 gru 2008 20:56:15
przez gregorp77
Wcześniej tam nie zaglądałem, ale jest tam od nie dawna, więc nie będzie problemu z usunięciem :twisted:

Re: progi

PostNapisane: 19 gru 2008 11:07:46
przez gregorp77
We frotce to może być problem ponieważ rama jest mocno schowana pod karoserją.

Re: progi

PostNapisane: 23 sty 2009 08:14:57
przez albi
Hej,
a ja mam inne pytanie w tej kwestii - jak jest mocowana ten plastikowy prog do orurowania. Bo od strony kierowcy ten plastik sie w ogóle na środku nie trzyma i mi sie telepie...

pozdrawiam
albi

Re: progi

PostNapisane: 23 sty 2009 10:52:56
przez s4e
Jeśli mówisz o tej gumowej "wykładzince" na progu, to jest mocowana spinkami. Przynituj sobie ją, jeśli masz jeszcze do czego :mrgreen:

Re: progi

PostNapisane: 23 sty 2009 11:41:50
przez albi
hej,
chyba mowimy o czyms innym, ale 100% pewnosci nie mam :D wiec troche doprecyzuje :)
chodzi mi o te zewnetrzne progi czyli to co widac na zdjeciu w tej aukcji http://allegro.pl/item526240594_opel_frontera_b_kangur_progi_i_halogeny.html) - i chodzi mi po prostu jak ten plastikowy prog jest przymocowany do tej rury. Bo od strony pasazera jest ok, a od kierowcy tak jakby sie cos gdzies odkrecilo.


pozdrawiam
albi

Re: progi

PostNapisane: 23 sty 2009 14:40:04
przez s4e
No jeżeli tylko ta guma w kropki :mrgreen: to zlokalizuj spinkę (w A wygląda jak jedno z tych kółek, tylko, że jest spinką i na środku jest kołek :mrgreen: ), a właściwie dziurę po tej spince, dobierz nita i przynituj sobie i spokój. Ew nawierć otworek i przynituj :mrgreen:

Re: progi

PostNapisane: 25 sty 2009 22:54:47
przez Kołodziej
Ja niedawno zrobiłem sobie nowy próg, bo stary się zużył - zdjęcie numer 5 http://chomikuj.pl/Kolodziej73/Zdj*c4*9 ... 4*99dowska
Nową rurę zrobiłem mniej więcej na kształt starej. Żeby przymocować tą plastikową czarną nakładkę musisz znaleźć 6 nitów ukrytych pod tymi kółeczkami. Daj albo nowe nity, albo jakieś wkręty.
pzdr
Kolodziej

Re: progi

PostNapisane: 16 mar 2009 12:09:04
przez Artros
Witam.
Poradźcie mi gdzie powinno się prawidłowo podkładać podnośnik. Jestem świeżym posiadaczem Frontery Sport 2.0i 1994 r i autko ma jeszcze dla mnie sporo tajemnic. Chciałbym podnieść samochód tak, żeby można było po kolei zmienić każde koło. Jako podnośnika użyję standardowej hydraulicznej żaby. Czy na ramie są jakieś specjalne punkty, w których powinno się podkładać podnośnik?
Pozdrawiam.

Re: progi

PostNapisane: 16 mar 2009 12:18:55
przez konik
Auto możesz podnosić za ramę w każdym miejscu. Możesz też do zmiany koła podnosić auto za np obudowę mostu. Za progi jeśli nie są wzmocnione nie radzę :D