Strona 1 z 1

B Sport

PostNapisane: 24 lis 2012 20:02:23
przez Szarbia
Wlasnie dzis kupilem nadwozie samobieżne :mrgreen:

Obrazek

Wersja jak dla mnie idealna bo holenderska.
Pełny golas + klima :mrgreen:

Nie bez powodu temat jest w tym dziale - trzeba troche rozruszac forum :mrgreen:

Bedzie GR
Bedzie V8

Bedzie Sport :mrgreen:

Re: B Sport

PostNapisane: 24 lis 2012 20:31:58
przez brum
Holenderska czyli biedna? bo long holender jest podwyższany.

Re: B Sport

PostNapisane: 24 lis 2012 20:41:33
przez Szarbia
Tam maja wysokie podatki, wiec tną koszty jak sie tylko da. Nawet Gelendy wystepuja bez blokad z przodu.

Podwyzszanie dachu to tworzenie wersji towarowej korzystnej podatkowo.

Re: B Sport

PostNapisane: 25 lis 2012 19:44:44
przez RudeBoy
dobra... pitu pitu...

kiedy ten potwór wyjedzie? :mrgreen:

Re: B Sport

PostNapisane: 25 lis 2012 20:02:57
przez Szarbia
Latem, mam nadzieje.
Sam dlubie w zasadzie nocami, wiec to troche trwa.

Mam dylemata.
Przygotowalem caly wozek GR (rama i mosty) pod bude Froty
ale
z drugiej strony wolalbym dospawac nowe mocowania do oryginalnej ramy Froty.

Puki co Frota idzie do mycia podwozia i czochrania tapicerki.

Re: B Sport

PostNapisane: 25 lis 2012 20:07:53
przez RudeBoy
No z tego co na srajdach obserwuję to kupę roboty w dół wózka już wsadziłeś...
Trochę mnie właśnie dziwił fakt, że tak skrupulatnie nad tym pracujesz a budy dopiero szukasz...
W każdym razie trzymam kciuki za być może najszybszą frote na ziemi :mrgreen:

Re: B Sport

PostNapisane: 25 lis 2012 20:15:13
przez Szarbia
Jeszcze nie podjalem ostatecznej decyzji.
Rama Froty jest taka ekonomicznie rozsadna, ze tak powiem
a GRa - no wiesz - pojazd szynowy :mrgreen:

Re: B Sport

PostNapisane: 26 lis 2012 10:51:01
przez mody1
a v8 z czego ?

Re: B Sport

PostNapisane: 26 lis 2012 14:51:46
przez Szarbia
mody1 napisał(a):a v8 z czego ?


BMW M60B40.

Re: B Sport

PostNapisane: 26 lis 2012 16:08:16
przez brum
Jaki jest cel wkładania budy Froty na ramę z GR?

Re: B Sport

PostNapisane: 26 lis 2012 16:15:10
przez przemia
Może sentyment do marki? :beer:

Re: B Sport

PostNapisane: 26 lis 2012 16:24:34
przez Szarbia
brum napisał(a):Jaki jest cel wkładania budy Froty na ramę z GR?


To jest jedna z opcji.
Za nią przemawia to, ze mam wszystkie wsporniki zawieszenia i caly uklad kierowniczy seryjne (GR) i jak mniemam bede mogl spokojnie jezdzic 150 - 160km/h
Nastepna sprawa - przednia czesc ramy Froty jest za niska dla mostu i sprawdzi sie tylko przy dużym lifcie, ktorego ja nie chce.
Rama GR jest mocniejsza (choc to nie znaczy że mi sie jakos podoba)
Wadą jet oczywiscie masa, maly rozstaw podluznic z przodu (mniejszy od frotowego o jakies 7 cm)
Trzeba rzecz jasna wspawac nowe wsporniki do budy ale to mnie jakos specjalnie nie martwi, w kazdym razie nie widze tu jakiegos problemu.

Druga opcja to dorabianie wspornikow do ramy Froty i lokalne podniesienia przednich podluznic (przynajmniej prawej - grucha mostu).

Trzecia opcja do połączenie dwoch ram w jedną: przod GR, tył Frota.

-- Dodano Pn 26 lis 2012 16:31:05 --

przemia napisał(a):Może sentyment do marki? :beer:


Frota ma ładną bude (to jest tu jasne).
Nie jest jeszcze zbyt wiekowa, prawie nie jakiś ma problemow z korozja, przynajmniej polowa aut B ma klime.
ale tez B Sport to fajowy pick-upik.
Po wywaleniu hardtopa, tylnej klapy i tylnej kanapy mamy dosc lekką skorupe.

Ja przynajmniej nie widze lepszej opcji.

Re: B Sport

PostNapisane: 26 lis 2012 16:35:12
przez RudeBoy
Mi cały projekt się podoba..
Tylko kurcze przecież Ty już praktycznie cały układ napędowy wpakowałeś na tą ramę z GR-a...
teraz będziesz drugi raz to wszystko motał na ramie z froty... no ale w sumie zabawa przednia :>:

Re: B Sport

PostNapisane: 26 lis 2012 16:53:58
przez Szarbia
RudeBoy napisał(a):Mi cały projekt się podoba..
Tylko kurcze przecież Ty już praktycznie cały układ napędowy wpakowałeś na tą ramę z GR-a...
teraz będziesz drugi raz to wszystko motał na ramie z froty... no ale w sumie zabawa przednia :>:


Nie wiem jeszcze czy uzyje tej ramy GR czy nie. W kazdym razie lepiej tydzien dłużej pogderac o tym i robic cos rownolegle niz potem żałować.
Teraz Frota stoi pod domem i moge spokojnie wszystko pomierzyc i jeszcze raz podumać.

Re: B Sport

PostNapisane: 26 lis 2012 19:43:18
przez brum
Nie wiem jaką szerokość ma ta V8 ale raczej jest szersza od X30XE ze względu na głowice L=90st, i powiem Ci że na pewno ciasno by było we Frocie A.
Żebyś tylko nie musiał silnika wyjmować przy demontażu rozrusznika :D

Re: B Sport

PostNapisane: 26 lis 2012 20:36:24
przez Szarbia
Tak, wiem - to jest argument jednak dla szerokiej (także z przodu) ramy B.

Re: B Sport

PostNapisane: 05 gru 2012 18:30:18
przez adrianee36
V8 bez problemu miesci sie do malutkiego bmw e30 , wiec mysle ze wlozenie go pod maske do froty nie bedzie zanym problemem...

Re: B Sport

PostNapisane: 05 gru 2012 18:33:44
przez Szarbia
adrianee36 napisał(a):V8 bez problemu miesci sie do malutkiego bmw e30 , wiec mysle ze wlozenie go pod maske do froty nie bedzie zanym problemem...

Z tym, ze ja nie chce zeby byl przed osią w wiekszej czesci jak w e30 ale odwrotnie.

-- Dodano Cz 13 cze 2013 15:54:09 --

Bedzie rama Froty.
Przednia czesc bedzie wzmocniona.
Ogolnie beda uzyte wsporniki GR do ramy Froty.
Przedni most pojdzie 10cm do przodu tylny - 7 do tylu.
Radiusy beda mocowane do dokrecanej poprzeczki.

Pierwsze przymiarki.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ostatecznie kielichy przednie i mosty beda jeszcze przesuniete o 4cm do gory w porownaniu do tego co na fotach.
Lift zawieszenia plnuje na okolo 10cm maximum.
Prawa podluznica bedzie wyrezana dla miejsca na gruche.
Jest malo miejsca na przednia poduche z powodu przekladni kierowniczej.

-- Dodano N 16 cze 2013 10:09:00 --

Wzmocnienia przednich podluznic beda z profila innej ramy frotowej.

Obrazek

Obrazek

Pomiedzy tylnym sinenblokiem dolnego wahacza a poprzeczka na drazki rama jest dobrze wzmocniona dodatkowa omegowka wewnatrz:

Obrazek

Obrazek