brum napisał(a):Jaki jest cel wkładania budy Froty na ramę z GR?
To jest jedna z opcji.
Za nią przemawia to, ze mam wszystkie wsporniki zawieszenia i caly uklad kierowniczy seryjne (GR) i jak mniemam bede mogl spokojnie jezdzic 150 - 160km/h
Nastepna sprawa - przednia czesc ramy Froty jest za niska dla mostu i sprawdzi sie tylko przy dużym lifcie, ktorego ja nie chce.
Rama GR jest mocniejsza (choc to nie znaczy że mi sie jakos podoba)
Wadą jet oczywiscie masa, maly rozstaw podluznic z przodu (mniejszy od frotowego o jakies 7 cm)
Trzeba rzecz jasna wspawac nowe wsporniki do budy ale to mnie jakos specjalnie nie martwi, w kazdym razie nie widze tu jakiegos problemu.
Druga opcja to dorabianie wspornikow do ramy Froty i lokalne podniesienia przednich podluznic (przynajmniej prawej - grucha mostu).
Trzecia opcja do połączenie dwoch ram w jedną: przod GR, tył Frota.
-- Dodano Pn 26 lis 2012 16:31:05 --
przemia napisał(a):Może sentyment do marki?

Frota ma ładną bude (to jest tu jasne).
Nie jest jeszcze zbyt wiekowa, prawie nie jakiś ma problemow z korozja, przynajmniej polowa aut B ma klime.
ale tez B Sport to fajowy pick-upik.
Po wywaleniu hardtopa, tylnej klapy i tylnej kanapy mamy dosc lekką skorupe.
Ja przynajmniej nie widze lepszej opcji.