Strona 1 z 2

Lock Right- czy ma to ktoś z forumowiczów?

PostNapisane: 10 lis 2011 18:38:55
przez Grzegorz17118
Witam, czy ma może ktoś z forumowiczów LockRight ? chciałbym to zamontować do Froty B czy znacie może miejsce gdzie to kupić. i jakie trzeba do B? Pozdrawiam Grzegorz

Re: LockRight- czy ma to ktoś z forumowiczów?

PostNapisane: 10 lis 2011 23:07:45
przez brum
W USA lub w Pl, ok 3tys. Oczywiscie musi być odpowiednia do mostu itd. I chyba się orientujesz jak ona się zachowuje na czarnym?

Re: LockRight- czy ma to ktoś z forumowiczów?

PostNapisane: 11 lis 2011 07:13:15
przez Grzegorz17118
Tak wiem , muszę coś zmontować na tylny most bo LS mi padł.

Re: LockRight- czy ma to ktoś z forumowiczów?

PostNapisane: 11 lis 2011 12:32:08
przez RudeBoy
W cenie LockRighta kupisz u nas blokadę pseudo ARB.

Re: LockRight- czy ma to ktoś z forumowiczów?

PostNapisane: 11 lis 2011 20:34:08
przez Grzegorz17118
Doradźcie mi coś, co mogę tam włożyć żeby zastąpić LS. słyszałem kiedyś ze na LockRight można jeździć po czarnym. Więc chyba mnie ktoś wprowadził w błąd. A faktycznie inaczej czytałem. Pozdrawiam,

Re: LockRight- czy ma to ktoś z forumowiczów?

PostNapisane: 11 lis 2011 22:02:50
przez Arni
Jak padł to go napraw, wyjdzie taniej niz eksperymentowanie z innymi blokadami.

Re: LockRight- czy ma to ktoś z forumowiczów?

PostNapisane: 11 lis 2011 22:04:56
przez brum
Jeździć po czarnym można, tylko w zakrętach trzeba o locku pamiętać.

Re: LockRight- czy ma to ktoś z forumowiczów?

PostNapisane: 12 lis 2011 07:02:21
przez jrzeuski
Arni napisał(a):Jak padł to go napraw, wyjdzie taniej niz eksperymentowanie z innymi blokadami.
Najtaniej to pewnie wyjdzie wymienić cały most, bo samego kosza chyba nie kupi a tarczek tym bardziej.

Re: LockRight- czy ma to ktoś z forumowiczów?

PostNapisane: 12 lis 2011 20:54:22
przez Pawel
...a nie da się tych tarczek dopasować :?: np. z jeepa... :niewiem:

Re: LockRight- czy ma to ktoś z forumowiczów?

PostNapisane: 12 lis 2011 21:06:02
przez jrzeuski
Pewnie się da, bo to ten sam dyfer. Tylko pytanie ile będzie kosztować wymiana.

Re: LockRight- czy ma to ktoś z forumowiczów?

PostNapisane: 12 lis 2011 21:23:12
przez Pawel
Do grzebania w bebechach mostu Froty jeszcze się nie pchałem... ale jeżeli trafi na kumatego mechaniora, który, tak jak w moim przypadku, nie powie "...ja peier...lę, ile się tu trzeba na rozbierać... :shock: " - "pierwszy" rozrząd - lub "... o ja pier...lę :shock: , drążki skrętne..." - tuleje na wahaczach - nie powinno byś z tym problemów; najwięcej dłubania przy ustawianiu wszystkiego - pamiętam regulacje na praktykach w polonezach - przecież to tylko tylny most... :niewiem: Tak czy owak cena i tak była by umowna...

Re: LockRight- czy ma to ktoś z forumowiczów?

PostNapisane: 21 lis 2011 20:54:07
przez Grzegorz17118
kontynuując temat czy zna może ktoś rozmiar LockRight do frontery B mam szanse go sprowadzić z USA za jakiś 1 tyś więc cena nie jest jakaś duża i zawsze to lepsze niż lsd. pozdrawiam

Re: LockRight- czy ma to ktoś z forumowiczów?

PostNapisane: 01 lut 2012 22:46:42
przez bombi26
może troche po czasie ale natknąłem się
http://www.summitracing.com/parts/PWT-2410-LR/

Re: LockRight- czy ma to ktoś z forumowiczów?

PostNapisane: 02 lut 2012 18:32:50
przez kawaMX
Ja też coś znalazłem ,można by coś dobrać http://www.rideon.pl/katalog16.php

Re: Lock Right- czy ma to ktoś z forumowiczów?

PostNapisane: 06 sty 2014 20:46:12
przez bomba78
odświeżę temat bo kombinuje coś blokada tylnego mostu bez spawania :DD
słyszałem tez coś o załączaniu elektrycznie lub ciśnieniowo co blokuje układ różnicowy :))

Re: Lock Right- czy ma to ktoś z forumowiczów?

PostNapisane: 06 sty 2014 21:16:25
przez jrzeuski
Do mostu z A nic nie wykombinujesz poza wymiana na parchaty albo pojarowy :glaszcze: Ale jakby ktoś chciał się pobawić w wynalazcę to mam otwarty dyfer z A do eksperymentowania.

Re: Lock Right- czy ma to ktoś z forumowiczów?

PostNapisane: 07 sty 2014 12:35:23
przez baxxx
ja wrzuciłem od pajero cały most i jest ok, blokada śmiga aż miło i drogo nie wyszło :wink:

Re: Lock Right- czy ma to ktoś z forumowiczów?

PostNapisane: 07 sty 2014 13:05:31
przez Odoll
A nie drogo to tak dokladniej byś mògł powiedzieć ile?
bo szukam do swojej mostu z lsd to może zamiast tego zapodał bym też od pagero

Re: Lock Right- czy ma to ktoś z forumowiczów?

PostNapisane: 07 sty 2014 13:10:18
przez jrzeuski
O ile pamiętam, to pasujący przełożeniem most od Pajero ma resory, więc trzeba go najpierw przerobić na sprężyny i wahacze. Nic specjalnie skomplikowanego dla spawacza. Tylko trzeba pamiętać, żeby w komplecie z mostem kupić pompkę od niego. I nie wiem jak tam z flanszą ataku czy pasuje. Na pewno główka mostu ma inną długość, więc wał trzeba dopasować. Plug'n'play to to nie jest, ale warte zachodu w porównaniu z kupnem fabrycznego mostu z LSD.

Re: Lock Right- czy ma to ktoś z forumowiczów?

PostNapisane: 07 sty 2014 13:34:39
przez baxxx
Odoll napisał(a):A nie drogo to tak dokladniej byś mògł powiedzieć ile?...


wszystko zależy za ile takowy dostaniesz, ja za mojego, z zaciskami, tarczami i pompką kupiłem za 700zł, można kupić taniej ale miałem blisko i sprawdzonego gościa

jrzeuski napisał(a):O ile pamiętam, to pasujący przełożeniem most od Pajero ma resory ... z flanszą ataku czy pasuje. Na pewno główka mostu ma inną długość, więc wał trzeba dopasować...


przełożenia 4,56 pasują od pajero II z silnikami 2,5tdi (mają 4,62 ale to nie ma znaczenia)a one są wszystkie na sprężynach i co lepsze podstawa idealnie wpada w światło oryginalnej od froty, tyle że jest na większą średnicę wiec ja dorobiłem tuleje centrującą, oczywiście trzeba przerobić mocowania wahaczy i amorów więc trochę cięcia i spawania ... otwory na flanszy nie pasują, ale wystarczyło z pajerowskich zrobić fasolki (przesunięcie ok 5mm do środka) i jest ok, co do wału ja nie skracałem, ale mam ponad 3" lift zawiechy , aktualnie trochę przerobiłem odboje żeby most nie mógł dobić za wysoko i jest ok