przez jrzeuski » 28 lut 2014 12:23:11
Sprężyny w A i B mają taką samą średnicę zwoju, ale różnią się ostatnim górnym zwojem: w B jest ucięty (tak jak dolny, więc właściwie nie wiadomo gdzie góra gdzie dół sprężyny), w A zeszlifowany na płask. I dlatego w B jest inna guma przy budzie, żeby górny zwój dobrze przylegał (na moście gniazdo sprężyny ma wyprofilowanie na dolny zwój). Dystanse od Blooda mają płaskie powierzchnie, więc daje się w A na górę (między sprężynę a gumę izolującą od budy). W B trzebaby je dać między budę a gumę od sprężyny, ale nie powinny się stykać bezpośrednio z budą, bo zedrą lakier, więc trzebaby sobie dorobić gumowy placek albo zdobyć gumę od A. Na upartego można założyć te dystanse bezpośrednio na sprężynę w B (tak jak w A), ale nie będzie to dobrze pracować i sprężyna będzie przekrzywiona. Grozi to przesuwaniem się sprężyny (która i tak pracuje trochę krzywo z powodu przesunięcia mostu w bok) przy dużych wykrzyżach.
No mud, no funFrota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition naprawy i motanie Frotek SMS/PW/email/czat.