
-- Dodano 30/05/2019 10:30 --
Silnik siedzi na łapach pod maską. Nawet nie pytajcie jak to zrobiłem



Zabrałem się za podłączanie elektryki. Wiązka wtrysków podpięta, choć nie wiem czy nie pomieszałem numerów. Rozrusznik i alternator pikuś. Z cewką już widzę, że coś jest nie tak. Chyba nie mam oryginalnej, bo ma tylko dwa piny a w wiązce jest wtyczka na 4 (prostokątna) i do tego w dawcy wisiała na grodzi na trytytkach. Ktoś podpowie jak jest w fabrycznym 2.2i? A do czego jest to duże płaskie złącze na 3 piny (przy grodzi, obok tego okrągłego wielostykowego)? W jednym silniku jest tam tylko jeden pin a w drugim dwa, kable dość grube, chyba 4mm2.
Nie mogę też odnaleźć moich schematów elekrycznych a bez nich nie dam rady z czujnikami. Wisi mi kilka wtyczek 2 i 3-pinowych i nie wiem która do czego powinna być (przepustnica, krokowy, czujniki temp). Kolorami niekoniecznie muszą pasować do gniazd. Ktoś podrzuci link do schematów? Od razu mówię, że nie chodzi mi o te z PDFa z Haynesem, bo tam są nieczytelne. Miałem ZIPa z JPGami ze skanami w wysokiej rozdzielczości. Rozsyłałem to ludziom, może komuś się uchowało?
Instalacja LPG też do rozkminienia. Nie wiem co to za sterownik, żeby znaleźć w sieci schemat, co do którego zaworu ma iść. Ale tu dużo kombinacji nie ma, więc metodą prób i błędów powinno się dopasować.
Czeka mnie też trochę zabawy z podciśnieniami. Wisi parę wężyków i nie wiem od czego. Niby można połączyć wszystko trójnikami, ale niektóre wychodzą z zaworów. Zwłaszcza ten z tyłu silnika nie wiem do czego jest a występuje w obu silnikach. Skąd fabrycznie wychodzi podciśnienie na pompę hamulcową?
Szukam też nowego przewodu zasilającego listwę w paliwo. Ukręcił się a w sklepach motoryzacyjnych rozkładają ręce. W sobotę pojadę na szrot szukać używki, ale jeśli ktoś ma zbędny to byłbym wdzięczny.