Strona 24 z 25

Re: Sztywny most przedni, realizacje, rozmowy

PostNapisane: 07 sty 2016 21:41:14
przez lala m
hmmm jakim cudem udało ci się zmieścić sprężyny z patrola obok ramy do mostów z k160/260, no chyba że dałeś pod ramę, co jest stanowczym błędem wiem to z autopsji, jedyne sprężyny jakie wchodzą na 100% to z mercedesa przód, tylne z felicji, tylne z mondeo kombi i wszystkie inne których średnica nie przekracza 120mm.
inaczej ma się sprawa z mostami z GR są dużo szersze od k160/260 więc miejsca jest pod dostatkiem i tu już można kombinować ze sprężynami jak się chce.


hmmm no właśnie kolego miałem mosty od GRa i takim cudem zmieściłem.

Re: sztywny most przedni

PostNapisane: 18 kwi 2016 11:08:59
przez kucman22
przemia napisał(a):Jeszcze kilka dni i wreszcie uda mi się skończyć Sporcika :1:

Dziś między innymi uzupełnianie oleju w mostach...

Obrazek



powiesz mi od jakiego autka uzyłes mostów? 8-) jeśli to nie tajemnica a nigdzie nie moge sie doszukac :P

Re: Sztywny most przedni, realizacje, rozmowy

PostNapisane: 18 kwi 2016 11:32:37
przez przemia
K260. Zapytaj Cinka, coś wie na ten temat :D

Re: Sztywny most przedni, realizacje, rozmowy

PostNapisane: 18 kwi 2016 11:37:29
przez kucman22
a oryginalnie miałeś tam resory? :D zastanawiam sie nad zmotaniem frotki w sztywne mosty i tak narazie zbieram info i licze ile może mnie to kosztowac :P

Re: Sztywny most przedni, realizacje, rozmowy

PostNapisane: 18 kwi 2016 11:52:48
przez brum
Najpierw odpowiedz sobie na pytanie czy Ci to potrzebne.

Re: Sztywny most przedni, realizacje, rozmowy

PostNapisane: 18 kwi 2016 19:18:16
przez darekk
Jak już policzysz to pomóż razy dwa!!!

Re: Sztywny most przedni, realizacje, rozmowy

PostNapisane: 18 kwi 2016 19:26:22
przez kucman22
darekk napisał(a):Jak już policzyć to pomóż razy dwa!!!


no i chyba podałeś najbardziej trafny argument abym wybił to sobie z głowy :P

Re: Sztywny most przedni, realizacje, rozmowy

PostNapisane: 18 kwi 2016 19:42:00
przez darekk
Ja nie liczyłem ani przed ani po, ale drugi raz bym się zastanowił.

Ale jakbyś jednak się zdecydował to mam tylny most od k260 przełożenie 4.625 z lat za 500 zł, kupiłem i później wpadłem na genialny pomysł montażu od y61 z blokadą.


A żeby Ci było trudniej podjąć decyzję to zobacz jak chodzi na tych mostach z silnikiem 2.5v6, filmik z pierwszej jazdy:
https://youtu.be/dRBFCMy4mqA
A i jeszcze jedno widok zdziwionych właścicieli patroli jak się ich objeżdża bezcenny. :D

Re: Sztywny most przedni, realizacje, rozmowy

PostNapisane: 18 kwi 2016 22:36:09
przez Argail75
A ja tak z DUŻEJ CIEKAWOŚCI zapytam .... jaki w ogóle jest koszt zmiany mostu lub mostów we frocie na sztywno by wszystko pasowało i hulało ?
No wiecie .... by przełożenia pasowały, i ukł.kierwoniczy. Ceny bym prosił podawać w dużym zaokrągleniu bo wiadomo , tu pierdoła , tam pierdoła a wszystko kosztuje . No i uwzględnić wyraźnie czy z robocizną czy bez.

Jak pisałem ..... CIEKAWOŚĆ ;) :!:

Re: Sztywny most przedni, realizacje, rozmowy

PostNapisane: 18 kwi 2016 22:48:13
przez bart322
Jak masz dac komus do roboty, to obstawiam, ze 10k.

Re: Sztywny most przedni, realizacje, rozmowy

PostNapisane: 19 kwi 2016 06:41:16
przez darekk
Liczac z grubsza bez roboty jakies 5-6 kola.

Re: Sztywny most przedni, realizacje, rozmowy

PostNapisane: 19 kwi 2016 06:43:12
przez cinek1983059
wszystkie ceny są na allegro, co do przełożeń to jak najwolniejsze dla przykladu k260 5,14 k160 4,875 GR 4,625. poza mostami potrzeba wahacze przód, wahacze tył, sprężyny przód, sprężyny tył, amory przód, amory tyl, przekładnie kierowniczą, drążek kierowniczy łączący koła, drążek kierowniczy od przekładni, amortyzator skrętu, przekladnie kier., panhard przód, panhard tył lub sierżant, polibusze, odboje, mocowania wahaczy do ramy przód i tył, przewody hamulcowe i wiele innych drobniejszych które wyleciały mi już z głowy, łączny koszt powinien się wahać w granicach 5k plus robocizna.










g

Re: Sztywny most przedni, realizacje, rozmowy

PostNapisane: 19 kwi 2016 09:23:40
przez brum
Jest jeszcze kwestia jak się to będzie prowadzić po drodze za takie pieniądze.

Re: Sztywny most przedni, realizacje, rozmowy

PostNapisane: 19 kwi 2016 10:15:50
przez Argail75
brum napisał(a):Jest jeszcze kwestia jak się to będzie prowadzić po drodze za takie pieniądze.



No ja miałem okazje prowadzić na poprzednim zlocie auto TATARA i wiem o co chodzi. Nie ukrywam że pare razy mnie zaskoczyło kilkoma dziwnymi zachowaniami i sterownością , na co w sumie nie byłem przygotowany. Ale to na "czarnym" bo w terenie się uspokoiło

Re: Sztywny most przedni, realizacje, rozmowy

PostNapisane: 19 kwi 2016 10:25:29
przez jrzeuski
Bo takie żyrafy na asfalcie zachowują się tragicznie. Zależny, długi i miękki zawias oraz wysoki środek ciężkości nie pomagają w pokonywaniu zakrętów. Do tego taki przeszczep trudno wykonać z milimetrową precyzją, więc i niełatwo zestroić, żeby prosto jechało. Do zabawki w teren to świetne rozwiązanie, ale na co dzień do miasta to katastrofa i zmarnowane pieniądze. No, ale kto bogatemu zabroni? :niewiem:

Re: Sztywny most przedni, realizacje, rozmowy

PostNapisane: 19 kwi 2016 16:11:14
przez cinek1983059
dopracowanie całości aby dobrze prowadziło się po asfalcie wymaga zegarmistrzowskiej precyzji i zwrócenia uwagi na kilka ważnych rzeczy, obecnie jestem na takim etapie że mimo braku stabilizatorów nic nie ściąga, nie szarpie kierownicą, nie myszkuje po drodze, prowadzi się jak każda inna frota z liftowym zawiasem. zainteresowani może będą mieli okazje na zlocie przejechać się po czarnym i ocenić jak to jest w rzeczywistości. na co dzień jeżdżę moją frotą do roboty przez miasto i muszę przyznać że całkiem wygodnie się prowadzi wszystko pracuje delikatnie kierownica odbija jak w osobówce, tylko wspomaganie dużo silniejsze, ogólnie po mieście jest ok, problem leży tylko i wyłącznie w tym że długa jazda trasą bez jakiegokolwiek wygłuszenia jest bardzo męcząca hałas jest nie do opisania, droga hamowania na śliskiej nawierzchni z oponami typu simex 37" i wadze 2T jest bardzo bardzo długa, spalanie? nawet nie chce mi się o tym gadać. bezpieczna prędkość na takim ogumieniu to max 90km/h

Re: Sztywny most przedni, realizacje, rozmowy

PostNapisane: 07 wrz 2017 17:15:57
przez szymon.ha
Zakładając wymianę mostu na sztywny i mając przełożenie 4.3 to wkładać na przód 4.11 i tak jeździć czy myśleć przyszłościowo i wymienić na 4.65 i wtedy zmiana jeszvze tyłu?

Re: Sztywny most przedni, realizacje, rozmowy

PostNapisane: 07 wrz 2017 17:56:15
przez brum
Zanim wsadziłem sztywny miałem tył 4.88 i przód z B 4.77. Nie można już wtedy wgl jeździć po czarnym. W terenie nie czuć, ale już na twardej ziemi czuć. Np żeby rozłączyć napęd trzeba cofnąć. I układ kierowniczy dostawał takiego napięcia że kierownica się przestawiała. Po cofnięciu kierownica wracała na równo.
A różnicy było 0.11. U Ciebie by było 0.19 więc jeszcze gorzej będzie.

Re: Sztywny most przedni, realizacje, rozmowy

PostNapisane: 07 wrz 2017 18:23:32
przez szymon.ha
4.375 też występował ale jest tego mniej i za dużo kasę.
Więc albo zmiana tył na froty z aut. na 4.11 albo oby dwa z patrola...
Tylko nie wiem w które przełożenie lepiej iść.

Re: Sztywny most przedni, realizacje, rozmowy

PostNapisane: 07 wrz 2017 18:27:53
przez brum
Łatwiej kupić 4.62 z 2.8 niż 4.11 z 4.2D