maciar napisał(a):A to zle,klasyczne rozwiązanie auta terenowego.Patrol ,pajero przód dołączany na sztywno czy ich użytkownicy sie martwią raczej nie
Nie żebym narzekał


Witamy ! |
---|
|
maciar napisał(a):A to zle,klasyczne rozwiązanie auta terenowego.Patrol ,pajero przód dołączany na sztywno czy ich użytkownicy sie martwią raczej nie
Narazie to chyba koledze nie sa bo na frotke jeszcze czeka,a jak na siłe chcesz to se załozysz blokada tylnego 3400,przedniego 3900 i do tego kompresor 1000 i robota pewnie drugi 1000 co pamietam to darek w przodzie przetaczał bo sie nie mieściło.A jeśli chodzi o blokade chwilowa to jak brum napisał nie jest chwilowa lecz jest to most o zwiekszonym tarciu wewnetrznym co oznacza ze różnice w podłozu musza byc większe (przyczepność)aby mechanizm różnicowy zadziałał przy małych różnicach sa napedzane oba koła.ijido napisał(a):hahaha, tylko ze nie chodzi tu o centralne, mi tam na sranie ono, mi chodzi co to jest ta chwilowa blokada mostu i jak ona faktycznie działa, a druga rzeczą jest to jak zrobić blokadę mostów żeby wszystkie koła wygrzebywały sie równo i czy można do frotki dopasować jakieś nowsze mechanizmy?
ijido napisał(a):i zastanawiam się co tak naprawdę się tam blokuje.
apropo tych międyosiowych mechanizmów różnicowych czy da się domontować taki mechanizm we frotce?
i gdzie w małopolsce (Kraków) robią blokady mostów.
ijido napisał(a):no ja porostu mówię to co wyczytałem w instrukcji do frotki i pisze tam wyraźnie:Automatyczna blokada przedniej osi. Wciśnięcie przełącznika napędu powoduje automatyczne zablokowanie przedniego mostu napędowego.Gdy przycisk zostanie zwolniony, przedni most zostaje odblokowany. Automatyczna blokada umożliwia włączenie i wyłączenie napędu na dwie osie podczas jazdy, jeżeli prędkość samochodu nie przekracza 96km/h.
ijido napisał(a):apropo tych międyosiowych mechanizmów różnicowych czy da się domontować taki mechanizm we frotce?
ijido napisał(a):i gdzie w małopolsce (Kraków) robią blokady mostów.
ijido napisał(a):acha czyli żeby na 4x4 można jechać kiedy sie chce to skrzynia do wymiany i zapewnie nic a nic nie pasuje i trzeba sporo przerabiać? ot ci chodziło jak sie nie mylę.no cóż kiedyś pomyślimy
ijido napisał(a):do stanów frotki wysyłał nie będę żeby mi blokady zamontowali, ale pewnie się w Polsce porozglądam, byle honker rolniczy wóz naszej armii z reduktorem od nivy ma blokady a we frotce to problem, może pogadam z chłopakami to się coś u producenta tych honkrów wykombinuje.
ijido napisał(a): byle honker rolniczy wóz naszej armii z reduktorem od nivy ma blokady a we frotce to problem, może pogadam z chłopakami to się coś u producenta tych honkrów wykombinuje.
mazurkas007 napisał(a):mysle, ze kolega powinien najpierw dowiedziec sie co to jest mechanizm roznicowy przedniej/tylnej osi, centralny mechanizm roznicowy, blokada przedniego/tylnego dyferencjalu, reduktor itp....
pozniej poczytac na forum jak dziala uklad 4x4 we frotce.
na koniec zapytac od nowa co i jak chce domontowac i gdzie zamontowac.
Bo kolega plata wszystko i myli nazwy i pojecia, i chyba tak do konca sam nie wie co chce, i do czego.
STRUNA napisał(a):To ja jeszcze zapytam co to blokada między osiowa?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość