...większość z nas nie ma

Temat spawania aluminium zgłębiałem teoretycznie kiedyś i wnioski były dwa.
Minimum to TIG + kupa praktyki.
-- Dodano 14 lis 2011 20:37:51 --
FROTERKA napisał(a):Więc po rozmowie z B.:
a/ on ma teraz koncepcję siatki zgrzewanej na spód zamiast dwóch-trzech belek poprzecznych,
Wszystko tylko nie siatka na spód. Zimą dzięki tej siatce będziesz wozić 20cm śniegu na dachu

FROTERKA napisał(a):b/ cienkościenne profile zamknięte stalowe są łatwiejsze do spawanie niż aluminiowe i wagowo niewiele się różnią,
Tak to może mieć sens... Muszę zbadać temat takich profili. W takiej opcji do kosztów trzeba doliczyć piaskowanie i malowanie proszkowo gotowego bagażnika.
FROTERKA napisał(a):d/ im większy bagażnik tym lepszy,
Większy do B Sporta nie wlezie. Do longa obowiązkowo dłuższy.
FROTERKA napisał(a):e/ nie wiem, czy to planowe w wizualizacji ale nachylenie Twojego bagażnika względem dachu wygląda tak \ a lepiej byłoby tak / ze względu na opływowość kształtu (gałęzie).
To tylko tak wygląda w tej perspektywie. Bagażnik jest zupełnie prosty. Nie jest pochylony/kopnięty w żadną stronę.