
pozdr
Witamy ! |
---|
|
krynek napisał(a):Załóż manuale i będziesz włączał 4x4 bez zatrzymywaniaprędkości obrotowe są równe więc wystarczy tylko sprzęgło wcisnąć.
pozdr
STRUNA napisał(a):Trochę nie w temacie ale skoro zaczęliście to dokończę moją myśl-zapytanie.
W Sporcie nie można włączać 4x4 podczas jazdy a w Longu tak? Skąd ta różnica? Wydawało mi się że z 2H na 4H można podczas jazdy włączyć w jednym i drugim (nie mylić z 4L). Osobiście nigdy tak nie robiłem, zawsze zatrzymywałem się do zmian napędu.
Arni napisał(a):Skoro tylny wał cały czas zapier**** a przedni stoi w miejscu to po przerzuceniu wajchy z 2H na 4H przedni wał musi ruszyć z kopyta i nie zrobi tego bezgłośnie. Bez różnicy czy long czy sport - i jeden i drugi ma przód dołączany na sztywno. Chyba, że jedziemy na już spietych sprzęgiełkach to wtedy tak da sie zrobic.
kwinto1971 napisał(a): już raz przeszczep rozbił się o zderzak . 2.4 z longa ma rozrusznik po lewej a 2.0 jeśli się nie mylę po prawej , a co za tym idzie to inne skrzynie
STRUNA napisał(a):czy to sport czy to long - zasada ta sama. skrzynia nie ma nic do rzeczy.
STRUNA napisał(a):chyba to nie wszystkie modele, coś się wierzyć nie chce.
brum napisał(a):STRUNA napisał(a):czy to sport czy to long - zasada ta sama. skrzynia nie ma nic do rzeczy.
Ma bo były z reduktorem w jednej obudowie i osobno. W jednej (Long) da się wrzucić 4H i 4L w czasie jazdy.
przemia napisał(a):A ja założę skrzynię z longa bo ma silniejsze przełożenie reduktora...
brum napisał(a)::offtopic:
STRUNA napisał(a):Bardziej by mnie interesowało czy przy przeszczepie silnika z senatora (3,0 R6) podejdzie on do skrzyni Sporta?? Z tego co pisał Ilku 3,0 R6 to przedłużony 2,4 R4, a z tego co wiadomo to w Sporcie silnik 2,4 nie występował![]()
Więc jak się ma sprawa wsadzenia R6 do skrzyni w Sporcie, ktoś próbował??? Pasuje w mocowania czy wymaga rzeźby??
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość