
Witamy ! |
---|
|
Zdecydowanie prościej dać dłuższy przewód gumowy do mostu. Jedyny minus to konieczność odpowietrzenia tylnych kół potem. Przy niewielkim lifcie wystarczy tę blachę, do której dochodzi przewód z korektora wygiąć w dół.bloodsuckin napisał(a):Podniesione mocowanie przewodu hamulcowego wygląda tak:
Ja na razie mam +2" i nie wydłużałem mocowania (przesunąłem tylko na max w ramach dostępnej regulacji) a tylne koła hamują. Tzn. w terenie się blokują (nie mam ABS) a na asfalcie to nie zauważyłem, żeby się to udało.Z innych modyfikacji to jeszcze mocowanie korektora hamowania na moście wypada podnieść.
O ile pamiętam to góra powinna pasować a na dole jest chyba 14,2.michal1420 napisał(a):dorwałem amorki od lublina i one mają ok 16mm na dole i ok 12 na górze
jrzeuski napisał(a):kupiłem gumowe tulejki fi14 oraz fi12 i na nich obsadziłem amory. Bez metalowej tulei w środku.
bloodsuckin napisał(a):
30mm, ale były stożkowe (w środku węższe). Tak samo wyprofilowane są uszy w amorze. Na górę weszły ręką, na dół musiałem sobie pomóc śrubokrętem i łomem, bo zimno było i guma stwardniała a były trochę za ciasne. Posmarowanie trzpienia towotem bardzo pomaga. Przyda się też potem do poślizgu podczas pracy amora. Najpierw zakłada się tulejki na trzpień a potem na to wbija amor (uprzednio smarując ucho) i dociąga śrubą. Po paru dniach jak guma się uleży warto zsunąć ucho z tulejek i nałożyć ponownie (już powinno wejść bez użycia siły).michal1420 napisał(a):jrzeuski napisał(a):kupiłem gumowe tulejki fi14 oraz fi12 i na nich obsadziłem amory. Bez metalowej tulei w środku.
a po zewnatrz ile te tulejki miały? i na imadle da rade raczej zasadzic je tam?
jrzeuski napisał(a):
Zmierz średnicę uszy w amorze, średnicę trzpieni i biegaj do sklepu moto z różnymi markami (ze wskazaniem na dostawcze/ciężarowe) coś dobrać. Te moje tulejki to chyba Lublin/Żuk są.
bloodsuckin napisał(a):Gniazdo to zostało zmotane przez poprzedniego właściciela, później je tylko "poprawiłem" na tyle ile się dało.
Podkładki wstaw na sprężynę, tam gdzie mają sfrezowany ostatni zwój na płasko, a koniec gdzie sprężyna jest niesfrezowana ułoży Ci się w gnieździe na moście.
japa-74 napisał(a):RudeBoy napisał(a):Chciałem zapytać tych którzy do B Froty zakładali amortyzatory Ironman na tył.
Według katalogu ma to być amor o symbolu 12646GR. I wszystko było by git poza jednym szczegółem. Według katalogu amor ma dolne mocowanie o średnicy wew. tulejki 16mm...
...tyle, że trzpień na moście ma 14mm i fabryczne amory mają tulejkę 14.2mm.
Wychodzi na to, że dolne mocowanie Ironman-a jest za duże. Jak sobie radziliście z tym problemem?
Ja mam założone te amory i wszystko grało.
marek92248 napisał(a):No i mam problem. Kupiłem amorki IM dzisiaj w pracy mieli mi zmienić i okazało się, że faktycznie oczko w amortyzatorze ma większą średnicę niż trzpień w tylnym mościeSpotkał sie ktoś z podobnym problemem ??
michal1420 napisał(a):panowie wie ktos moze jaką srednice powinny mieć tuleje amortyzatora we frotce long z 95r juz po lifcie, na sprężynach? dorwałem amorki od lublina i one mają ok 16mm na dole i ok 12 na górze(nie miałem suwmiarki mierzone metrówką) z tego co widze to rozwiercic sie nei da wiec pewnie trzeba bedzie z czegos dotoczyc całe tulejki, i dlatego pytam czy ktos wie moze jak to ma wygladac, i ewentualnie z czego dotoczyc takie tulejki?
Trzeci napisał(a):Hej czy ktoś mocował coś takiego u siebie? http://xpajun.com/product_info.php?products_id=53
Trzeci napisał(a):Hej czy ktoś mocował coś takiego u siebie? http://xpajun.com/product_info.php?products_id=53
michal1420 napisał(a):pytanie jedno do bloodsuckina chyba ze ktos tez to robił, podniasłem mocowanie przewodu hamulcowego to na moscie o 6 cm do góry, wystarczy zeby na wykrzyzu nie zerwac przewodu?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość