Witamy !



Lift

Wszystko o przeróbkach Frontery

Re: Lift

Postprzez Wookash » 02 sty 2011 00:21:01

U mnie w galerii 5 i 6 zdjęcie. To 6 to bez liftu.
Wookash
 

Re: Lift

Postprzez SKODA76 » 02 sty 2011 06:43:22

SKODA76
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1930
Obrazki: 0
Dołączył(a): 23 gru 2008 14:44:33
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pochwały: 2
Województwo: Lubelskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Lift

Postprzez tomekxxxy » 17 sty 2011 20:49:01

Panowie mam prośbę bo teraz mam wszystko pomieszane, jak by tak ktoś mógł napisać krok po kroku jak wykonać lift 2''. Co z przodem czy po podkręceniu drążków coś należy jeszcze zrobić?
Avatar użytkownika
tomekxxxy
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 144
Dołączył(a): 29 gru 2009 13:56:08
Lokalizacja: BIAŁOBRZEGI
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez sylwian70 » 17 sty 2011 21:56:20

tomekxxxy żartownisiu- poświęć kilka godzin i przeczytaj wszystkie posty w tym wątku i Ci wyjdzie że przód podkręcasz na drążkach skrętnych śruby pod podwoziem mniej więcej na środku klucz 27, amortyzatorów nie trzeba wymieniać bo seryjne się wyrabiają ze skokiem ale dobrze wymienić na jakieś bardziej twarde,offroadowe,do tyłu kupujesz sprężyny do liftu 2'' np.AIRONMEN HOLD 008B i dodatkowo amortyzatory bo seryjne są troszeczkę za krótkie o dosłowny 1cm i masz lift 2 cale taki tani od bidy.Tani lift to koszt- sprężyny do tyłu 550 zł amortyzatory 660zł.(aironmen)dożucasz jeszcze 660zl na amortyzatory przednie (AIRONMEN)i to cały lift.Przy lifcie dwa cale czytaj po naszemu 5cm.w frocie A nic innego nie musisz ruszać(przerabiać) linki hamulcowe,przewody hamulcowe,itp.itd się wyrabiają bez problema.
Ostatnio edytowano 17 sty 2011 22:04:30 przez sylwian70, łącznie edytowano 1 raz
sylwian70
 

Re: Lift

Postprzez ADAM SP3WXO » 17 sty 2011 21:58:38

tomekxxxy napisał(a):Panowie mam prośbę bo teraz mam wszystko pomieszane, jak by tak ktoś mógł napisać krok po kroku jak wykonać lift 2''. Co z przodem czy po podkręceniu drążków coś należy jeszcze zrobić?


Możesz co najwyżej zrobić geometrię ( czasami się rozjeżdża) chociaż u mnie była zbędna. Jak jesteś ambitny, albo z geometri wynika potrzeba, to możesz jeszcze przełożyć sworznie wachacza.

Tył to tylko wymiana sprężyn lub resorów (mocowań).
ADAM SP3WXO
 

Re: Lift

Postprzez tomekxxxy » 18 sty 2011 08:56:24

sylwian70 napisał(a):tomekxxxy żartownisiu- poświęć kilka godzin i przeczytaj wszystkie posty w tym wątku i Ci wyjdzie że przód podkręcasz na drążkach skrętnych śruby pod podwoziem mniej więcej na środku klucz 27, amortyzatorów nie trzeba wymieniać bo seryjne się wyrabiają ze skokiem ale dobrze wymienić na jakieś bardziej twarde,offroadowe,do tyłu kupujesz sprężyny do liftu 2'' np.AIRONMEN HOLD 008B i dodatkowo amortyzatory bo seryjne są troszeczkę za krótkie o dosłowny 1cm i masz lift 2 cale taki tani od bidy.Tani lift to koszt- sprężyny do tyłu 550 zł amortyzatory 660zł.(aironmen)dożucasz jeszcze 660zl na amortyzatory przednie (AIRONMEN)i to cały lift.Przy lifcie dwa cale czytaj po naszemu 5cm.w frocie A nic innego nie musisz ruszać(przerabiać) linki hamulcowe,przewody hamulcowe,itp.itd się wyrabiają bez problema.

ADAM SP3WXO napisał(a):
tomekxxxy napisał(a):
Możesz co najwyżej zrobić geometrię ( czasami się rozjeżdża) chociaż u mnie była zbędna. Jak jesteś ambitny, albo z geometri wynika potrzeba, to możesz jeszcze przełożyć sworznie wachacza.

Tył to tylko wymiana sprężyn lub resorów (mocowań).

I oto mi własnie panowie chodziło :1: Wszystko krótko na temat i w jednym miejscu. Wielkie dzięki! :D
Avatar użytkownika
tomekxxxy
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 144
Dołączył(a): 29 gru 2009 13:56:08
Lokalizacja: BIAŁOBRZEGI
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez jar76 » 20 sty 2011 23:30:07

Na tył do frontki A Sporta na resorkach, amortyzatory z Troopera lub Montereya będą pasowały? Chodzi mi o skok i mocowania, czy trzeba przerabiać. Chce zamontować rancho RS900x, ale do frontki A nie można już dostać są tylko XL, które są dwa razy droższe :shock:. Zastanawiam się czy bez przeróbek uda się od innej fury dopasować. Jak nie zostaje tylko Rancho 500 :? Nie chce mi się za wiele robić. A Frontka ma mały lift około 2"
Frontera A 2.0 sport 94 + GAZ
mosty Trooper 2.8, MT 31" K71
Rancho RS9000, resory long, wieszaki 19 cm...
wyścig zbrojeń trwa
Skrzypi, stuka - wiedzie wszędzie
gorzej z wyjazdem :D
jar76
Zaglądacz
Zaglądacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 05 paź 2009 11:40:54
Lokalizacja: Włocławek
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: Lift

Postprzez marcinn46 » 21 sty 2011 21:20:04

jar76 napisał(a):Na tył do frontki A Sporta na resorkach, amortyzatory z Troopera lub Montereya będą pasowały? Chodzi mi o skok i mocowania, czy trzeba przerabiać. Chce zamontować rancho RS900x, ale do frontki A nie można już dostać są tylko XL, które są dwa razy droższe :shock:. Zastanawiam się czy bez przeróbek uda się od innej fury dopasować. Jak nie zostaje tylko Rancho 500 :? Nie chce mi się za wiele robić. A Frontka ma mały lift około 2"


hmm dlaczego twierdzisz że nie można dostać na allegro jest komplet rs 9000x"

http://moto.allegro.pl/rancho-rs9000x-a ... 70197.html
marcinn46
 

Re: Lift

Postprzez jar76 » 21 sty 2011 21:54:25

Tak 8) to zadzwoń do nich :? obdzwoniłem wszystkich sprzedawców z allegro, tu akurtat zostało do tej na sprężynach :( a może nawet nie. Jedynie do przodu mają
Frontera A 2.0 sport 94 + GAZ
mosty Trooper 2.8, MT 31" K71
Rancho RS9000, resory long, wieszaki 19 cm...
wyścig zbrojeń trwa
Skrzypi, stuka - wiedzie wszędzie
gorzej z wyjazdem :D
jar76
Zaglądacz
Zaglądacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 05 paź 2009 11:40:54
Lokalizacja: Włocławek
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: Lift

Postprzez marcinn46 » 21 sty 2011 21:56:52

aha bo ja na razie tylko obserwuję aukcję z zamiarem kupna ale ciągle mam wydatki nie przewidziane i obawiam się że koniec lutego dopiero zabiorę się za lift
marcinn46
 

Re: Lift

Postprzez jar76 » 21 sty 2011 22:03:27

Jaką masz frontkę na zdjęciu jest B?
Frontera A 2.0 sport 94 + GAZ
mosty Trooper 2.8, MT 31" K71
Rancho RS9000, resory long, wieszaki 19 cm...
wyścig zbrojeń trwa
Skrzypi, stuka - wiedzie wszędzie
gorzej z wyjazdem :D
jar76
Zaglądacz
Zaglądacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 05 paź 2009 11:40:54
Lokalizacja: Włocławek
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: Lift

Postprzez marcinn46 » 21 sty 2011 22:08:06

dokładnie to moje autko :) niestety nie miałem fotografa i nie mogłem pozować w tle
marcinn46
 

Re: Lift

Postprzez jar76 » 21 sty 2011 22:14:53

Z tymi amorkami to straszna kicha. Wymieniałem u siebie napędy, przeguby itp. i bałem się kupić amorów, żeby kasy nie zabrakło. Po nowym roku obdzowniłem wszytkich gości z Allegro co mają Rancho i wszyscy mówili, że RS900x końcówka i nieprodukowane już są. Za to wchodzą na rynek RS900XL wypas ale za pona 500 zeta(albo więcej). Zależy mi na 900 bo podobno ta regulacja jest świetna. Koledzy w jeepach przetestowali. Rosje na nich zjeździli. Może do frontki B jeszcze gdzieś są. Lepiej kup w miare szybko
Frontera A 2.0 sport 94 + GAZ
mosty Trooper 2.8, MT 31" K71
Rancho RS9000, resory long, wieszaki 19 cm...
wyścig zbrojeń trwa
Skrzypi, stuka - wiedzie wszędzie
gorzej z wyjazdem :D
jar76
Zaglądacz
Zaglądacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 05 paź 2009 11:40:54
Lokalizacja: Włocławek
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: Lift

Postprzez marcinn46 » 21 sty 2011 22:18:22

wiesz bardziej przemawia za mną firma ironman, bardzo dużo pozytywnych opinii usłyszałem o tej firmie.

Z tego co się zorientowałem to dużo forumowiczów używa ironów i nie znalazłem negatywów na forum
marcinn46
 

Re: Lift

Postprzez jar76 » 21 sty 2011 22:35:38

Kurcze, to ja już sam nie wiem, o Austalijskich amorkach słyszalem, że wybuchają zimą. Podobno na mrozie potrafi je rozwalić. Myślałem, że to takie gadanie tylko ale kumplowi w Samuraju tak się stało. Kupił teraz Rancho i je porównywałem i faktycznie wygladają na mocniejsze. Słyszałeś jakieś złe opinie o Rancho?
Frontera A 2.0 sport 94 + GAZ
mosty Trooper 2.8, MT 31" K71
Rancho RS9000, resory long, wieszaki 19 cm...
wyścig zbrojeń trwa
Skrzypi, stuka - wiedzie wszędzie
gorzej z wyjazdem :D
jar76
Zaglądacz
Zaglądacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 05 paź 2009 11:40:54
Lokalizacja: Włocławek
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: Lift

Postprzez brum » 21 sty 2011 22:36:16

Na pierwszy rzut oka, to Rancho jest lepiej wykonane. Ja mam i jest ok.
A ta regulacja to niby fajna, ale wg mnie się z tego nie korzysta, bo trzeba pod auto wchodzić.
W Rancho pękają te karbowane osłony tłoczka,ale to można wymienić. Natomiast Ironman ponoć bardzo rdzewieje.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez marcinn46 » 21 sty 2011 22:49:09

taki mały off top :P znalazł się właściciel pewnego nagrania na yt:P.

Co do zawiasu to jakoś tak bardziej przemawia ironman. Nawet cenny trochę pospadałych samych amorków już za 300 zł sztukę można kupić
marcinn46
 

Re: Lift

Postprzez jar76 » 22 sty 2011 18:36:36

Mierzę w furze amory i mierzę...śnieg pada i pod blokiem ciężka sprawa. Tył wyszło mi że ma 60cm :shock: . Ale na pewno wina śniegu sypiącego w oczy :mrgreen:
Mam pytanie amorki przód 26,3 złożny i 36,6 rozłożony podejdzie do Frontki A 2"
Tył złożony 35,2 i 54,6 rozłożony ?
Takie amorki bedą ok?
Frontera A 2.0 sport 94 + GAZ
mosty Trooper 2.8, MT 31" K71
Rancho RS9000, resory long, wieszaki 19 cm...
wyścig zbrojeń trwa
Skrzypi, stuka - wiedzie wszędzie
gorzej z wyjazdem :D
jar76
Zaglądacz
Zaglądacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 05 paź 2009 11:40:54
Lokalizacja: Włocławek
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: Lift

Postprzez JJKILLER » 22 sty 2011 21:05:52

jar76 napisał(a):Mierzę w furze amory i mierzę...śnieg pada i pod blokiem ciężka sprawa. Tył wyszło mi że ma 60cm :shock: . Ale na pewno wina śniegu sypiącego w oczy :mrgreen:
Mam pytanie amorki przód 26,3 złożny i 36,6 rozłożony podejdzie do Frontki A 2"
Tył złożony 35,2 i 54,6 rozłożony ?
Takie amorki bedą ok?

Jeśli to amorki fabryczne to przy 2" liftu jeszcze będą dobre.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Miód jest dla mięczaków , prawdziwi twardziele żują pszczoły
http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej
Avatar użytkownika
JJKILLER
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4204
Obrazki: 13
Dołączył(a): 14 cze 2009 11:40:19
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 35
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez maciar » 22 sty 2011 21:14:19

brum napisał(a):Na pierwszy rzut oka, to Rancho jest lepiej wykonane. Ja mam i jest ok.
A ta regulacja to niby fajna, ale wg mnie się z tego nie korzysta, bo trzeba pod auto wchodzić.
W Rancho pękają te karbowane osłony tłoczka,ale to można wymienić. Natomiast Ironman ponoć bardzo rdzewieje.

Mam rancho i rdzewieją,co do regulacji mam jest na 1 bo inaczej twarde jak cholera.Czy narzekam .....nie.Wszystko rdzewieje.
tel. 504 035 487
Avatar użytkownika
maciar
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1281
Obrazki: 1
Dołączył(a): 16 mar 2008 20:15:33
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pochwały: 16
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Motanie Fronter



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron