Witamy ! |
---|
|
bart322 napisał(a):Jak spowodujesz (odpukac) jakis wypadek na drodze na tyle powazny, ze na Twoje auto zerknie rzeczoznawca, to pojdziesz siedziec w najgorszym wypadku
bart322 napisał(a):Kriston, co do przesuniecia sworznia, to na pewno popsules kat wyprzedzenia zwrotnicy i powinno sie to odbic chocby na wracaniu kierownicy do polozenia srodkowego.
Wiciu_S napisał(a):
Co do przeróbki w/w wahaczy, to jakoś nie mogę sobie wyobrazić ustawienia zbieżności i kątów, ale mogę się mylić? Czy nie należałoby też przestawić góry i ewentualnie maglownicy? W tej chwili koła muszą stać w negatywie jak driftowóz
cinek1983059 napisał(a):nie znasz zasady działania ifs we frocie, a się udzielasz, ach ci inżynierowie teoretycy
bart322 napisał(a):Cinek, ja myslalem, ze rajdowki sa stworzone do skrecania wlasnie, a nie jazdy na wprost, no ale ja sie nie znam
Zwiekszenie kata wplynie na stabilnosc ukladu kierowniczego po najechaniu na przeszkode, nie wiem o ile przesunela sie os sworznia, ale np w WJ wystarczylo wydluzyc dolny wahacz kilkanascie mm, zeby kat WSZ zmienil sie o kilka stopni i latwo bylo przesadzic (death wobble).
Wiciu_S napisał(a):cinek1983059 napisał(a):nie znasz zasady działania ifs we frocie, a się udzielasz, ach ci inżynierowie teoretycy
Bez urazy, ale spuść trochę ciśnienia. Czy ja napisałem, o zj*bane wszystko, wypie*dolić to do kosza i zamknąć temat? Zadałem kilka pytań, nic nie stwierdzałem Czytanie ze zrozumieniem
WaldekZST napisał(a):Cinek nie umie czytać ze zrozumieniem. Już ten temat przerabiałem . Ale żeby nie było off to według mnie ktoś tam w oplu długo nad tym siedział i zrobił najlepiej jak się dało . Moim zdaniem nie powinno się ingerować w taki sposób...
Ok idę do moich jedwabnikow
cinek1983059 napisał(a):no niestety tak się tylko można tłumaczyć że ktoś nie czyta ze zrozumieniem(swoją drogą pięknie ten post wyedytowałeś ), za to doskonale rozumie zasadę działania pojazdów mechanicznych. ot cała prawda.
WaldekZST napisał(a):cinek1983059 napisał(a):no niestety tak się tylko można tłumaczyć że ktoś nie czyta ze zrozumieniem(swoją drogą pięknie ten post wyedytowałeś ), za to doskonale rozumie zasadę działania pojazdów mechanicznych. ot cała prawda.
Gościu co Ty masz z tym edytowaniem?? Jesteś naprawdę tak mało pojętny czy udajesz i robisz z siebie głupa??
Post z ,, to nie jest stary silnik benzynowy" hmm wejdź w ten temat. Na dole w rogu masz pod każdym postem ile razy był edytowany i kiedy ostatnio. A ten post mistrzu nie był edytowany ani razu.
Miałem tego nie pisać ale jesteś cwaniak co wszystko wie najlepiej a jak ktoś ma inne zdanie to ma spierniczać . Więc Cię uświadamiam że jednak się mylisz czasami i się z tym pogodzić musisz...
Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość