Witamy ! |
---|
|
ILKU napisał(a):BTW: Wszystkie V6 mają wymiary zewnętrzne i otwory w tych samych miejscach. Są miedzy sobą wymienne i można każdy z nich używać z osprzętem, wiązką i ECU od np. 2,5V6. Osobiście mam w sintrze 3,2 z całą wiązką i ECU od oryginalnego 3,0.
kola napisał(a):Mam na wykończeniu silnik 2.5tds co myślicie o zamianie na 2.2dti.Skrzynia biegów powinna pasować .
kwinto1971 napisał(a):ILKU napisał(a):BTW: Wszystkie V6 mają wymiary zewnętrzne i otwory w tych samych miejscach. Są miedzy sobą wymienne i można każdy z nich używać z osprzętem, wiązką i ECU od np. 2,5V6. Osobiście mam w sintrze 3,2 z całą wiązką i ECU od oryginalnego 3,0.
Nasuwa mi się pytanie czy podobnie jest z rzędowymi v16 tzn. co trzeba wymienić aby w miejsce x22xe wsadzić C20XE ? Czy wystarczy sam "goły" silnik czy tez wszystko co pod maska i imo ?
kola napisał(a):Mam na wykończeniu silnik 2.5tds co myślicie o zamianie na 2.2dti.Skrzynia biegów powinna pasować .
ILKU napisał(a):Można i tak i tak.
Opcja 1. Wstawiasz C20XE a elektronikę zostawiasz z X22XE. Przekładasz wszystkie czujniki (nie wiem tylko co z czujnikiem wałka - trzeba sprawdzić) i ECU nie będzie wiedział, że cokolwiek się zmieniło
kwinto1971 napisał(a):
Przeszukałem trochę internet i wychodzi mi ze czujnik ma inny numer ale wygląd i wtyk ten sam , wiec można zamienić a fronterowski będzie lepiej współpracował z fronterowskim ECU .
C20XE maja rożne aparaty zapłonowe kopulakowe i elektroniczne czy je trzeba będzie zamienić i czym jest ta puszka SFI bo coś mi się tak myśli ze silnik musiał by być z tym ?
brum napisał(a):Wg mnie nie warto się bawić w tego C20XE, to tylko 15km więcej, od tego 2.2.
ILKU napisał(a):możliwe jest osiągnięcie 170-180KM
FROTERKA napisał(a):Rozwiń te myśl, proszę.
FROTERKA napisał(a):Rozwiń te myśl, proszę.
kwinto1971 napisał(a):Obawiam się ze c22xe to mieszanka dość awaryjna . Wiele mówi się o tym ze w x22xe lecą panewki a w c2oxe w jest problem z głowicami na przegrodzie oleju i płynu chłodniczego (są fachowcy co to lecza) mylone często z pękniecie uszczelki pod głowica . Zestawiamy w tym mixie dwa podzespoły z wadami ...trochę bym się bał o trwałość.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości