Witamy !



Przełozenia w mostach a prędkościomierz

Wszystko o przeróbkach Frontery

Re: przełozenia w mostach i prędkościomierz

Postprzez jack 2.2 dti » 18 lis 2010 11:48:44

brum napisał(a):Np. w "A" wszystkie skrzynie mają takie same przełożenie.


No nie zabardzo . We frotkach A podział jest na skrzynie MSG ( skrzynia i reduktor mają wspólny olej ) i skrzynie MUA ( skrzynia ma swój olej i reduktor ma swój olej komory są przedzielone) viewtopic.php?f=56&t=5109 .
A więc perzełożenia w skrzyniach MSG :
1.bieg-3,785,
2.bieg-2,171,
3.bieg-1,413
4.bieg-1.000
5.bieg- 0,855
wsteczny-3,720

w skrzyniach MUA :
1.bieg-3,767
2.bieg-2,248,
3.bieg-1,404
4.bieg-1.000
5.bieg- 0,809
wsteczny-3,837

dotyczy to również reduktorów
H 1,000:1 ( dla MSG i MUA )
L 1,870:1 dla MSG
L 2,283:1 dla MUA
Opel Frontera B sport 2.2 DTI
Obrazek

"Nie walczę na rozum z kimś kto jest nie uzbrojony"
Avatar użytkownika
jack 2.2 dti
Młodszy Guru
Młodszy Guru
 
Posty: 737
Dołączył(a): 07 kwi 2008 09:26:37
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 2
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: przełozenia w mostach i prędkościomierz

Postprzez mody1 » 18 lis 2010 12:09:40

jack 2.2 dti napisał(a):
brum napisał(a):Np. w "A" wszystkie skrzynie mają takie same przełożenie.


No nie zabardzo . We frotkach A podział jest na skrzynie MSG ( skrzynia i reduktor mają wspólny olej ) i skrzynie MUA ( skrzynia ma swój olej i reduktor ma swój olej komory są przedzielone)

skrzynie MSG są chyba tylko w 2.0 sport
reszta MUA
Avatar użytkownika
mody1
V-ce Prezes
V-ce Prezes
 
Posty: 3885
Obrazki: 1
Dołączył(a): 07 paź 2007 18:00:49
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 17
Województwo: Małopolskie
Samochód: Mam kilka Frotek :)

Re: przełozenia w mostach i prędkościomierz

Postprzez jrzeuski » 18 lis 2010 12:27:42

Z tymi przełożeniami to coś mi nie gra. Jeżeli wszystkie MUA miałyby takie same to czemu Frotka A TDS przy 100km/h na 5 biegu ma prawie 3000obr. a powyżej 120km/h wskazówka obrotomierza zbliża się niebezpiecznie blisko czerwonego pola? Przecież ma w mostach przełożenie 4.30, czyli teoretycznie najszybsze ze wszystkich Frot A a jeździ chyba najwolniej z nich. Jakbym wsadził mosty 5.13 to pewnie setki na budziku nigdy bym nie zobaczył :| Na reduktorze to nie ma szans, żeby się do 60km/h tym rozbujać. 50 to max bez ryzyka zatarcia silnika.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: przełozenia w mostach i prędkościomierz

Postprzez jack 2.2 dti » 18 lis 2010 12:34:38

mody1 napisał(a):
jack 2.2 dti napisał(a):
brum napisał(a):Np. w "A" wszystkie skrzynie mają takie same przełożenie.


No nie zabardzo . We frotkach A podział jest na skrzynie MSG ( skrzynia i reduktor mają wspólny olej ) i skrzynie MUA ( skrzynia ma swój olej i reduktor ma swój olej komory są przedzielone)

skrzynie MSG są chyba tylko w 2.0 sport
reszta MUA

Tak jest w przypadku slników benzynowych 2.0 benz - skrzynia MSG
2.4 i 2.2 benzyna - skrzynia MUA odnośnie diesli to nie wiem
Opel Frontera B sport 2.2 DTI
Obrazek

"Nie walczę na rozum z kimś kto jest nie uzbrojony"
Avatar użytkownika
jack 2.2 dti
Młodszy Guru
Młodszy Guru
 
Posty: 737
Dołączył(a): 07 kwi 2008 09:26:37
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 2
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: przełozenia w mostach i prędkościomierz

Postprzez brum » 18 lis 2010 16:38:21

jack 2.2 dti napisał(a):We frotkach A podział jest na skrzynie MSG ( skrzynia i reduktor mają wspólny olej ) i skrzynie MUA ( skrzynia ma swój olej i reduktor ma swój olej komory są przedzielone)

Wiem, miałem na myśli tylko Longi, ale jakoś tego nie dopisałem.


jack 2.2 dti napisał(a):2.4 i 2.2 benzyna - skrzynia MUA odnośnie diesli to nie wiem

Wszystkie Longi mają MUA.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: przełozenia w mostach i prędkościomierz

Postprzez jack 2.2 dti » 19 lis 2010 13:46:54

Podejrzewam ,że krótka z silnikiem 2.5 TDI oraz 2.8 diesel też MUA ale nie jestem pewien. :wink:
Opel Frontera B sport 2.2 DTI
Obrazek

"Nie walczę na rozum z kimś kto jest nie uzbrojony"
Avatar użytkownika
jack 2.2 dti
Młodszy Guru
Młodszy Guru
 
Posty: 737
Dołączył(a): 07 kwi 2008 09:26:37
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 2
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: przełozenia w mostach i prędkościomierz

Postprzez jrzeuski » 19 lis 2010 21:21:03

Jeżeli ufać Haynesowi to jedynie Sport 2.0 (obie wersje silnika) ma MSG.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Poprzednia strona

Powrót do Motanie Fronter



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron