WITAM
KOLEDZY CZY KTOŚ ZNA OZNACZENIA BŁĘDÓW?KOMPUTER WYŁAPAŁ TAKIE BŁĘDY.
PO171 PO172 PO174 PO175.
DAŁBY KTOŚ RADE JE OPISAĆ.
FROTA 3,2 2000 R.
Z GÓRY DZIĘKI
Witamy ! |
---|
|
zuzel napisał(a):"Większość czasu P0171 i P0174 wywołany jest
wyciek próżniowej - więcej niż prawdopodobne,
wąż PCV i zawór lub brudny lub uszkodzony jest czujnik MassAirFlow.
Niskie ciśnienie paliwa może być przyczyną tego stanu.
Wąż PCV znajdują się na jednym brzegu,
ale może wpływać na obydwie strony, ponieważ drugi koniec znajduje się na tylnej
stronie górnej kolektora dolotowego. Zazwyczaj pogorszeniu i uzyskać w nim dziurę.
Więc słuchaj pod maską, z prowadzeniem samochodu, na syczenie. jeśli jeden z nich,
a następnie masz wyciek próżni i trzeba wymienić wąż. jeśli nie można jeszcze mały otwór,
ale nie słychać go jeszcze.
Kiedy był ostatni raz zmienił swoją rurkę PCV? jeżeli został on natomiast zastąpić. są tanie,
więc zrób to tak czy inaczej."
Znalazłem coś takiego .U mnie pokazuje P0171 i P0174
W jakich przewodach i gdzie szukać dziury hehehe
podpowie ktoś?
czy chodzi o przewody paliwa czy powietrza ??
pozdro
ali napisał(a):zuzel napisał(a):"Większość czasu P0171 i P0174 wywołany jest
wyciek próżniowej - więcej niż prawdopodobne,
wąż PCV i zawór lub brudny lub uszkodzony jest czujnik MassAirFlow.
Niskie ciśnienie paliwa może być przyczyną tego stanu.
Wąż PCV znajdują się na jednym brzegu,
ale może wpływać na obydwie strony, ponieważ drugi koniec znajduje się na tylnej
stronie górnej kolektora dolotowego. Zazwyczaj pogorszeniu i uzyskać w nim dziurę.
Więc słuchaj pod maską, z prowadzeniem samochodu, na syczenie. jeśli jeden z nich,
a następnie masz wyciek próżni i trzeba wymienić wąż. jeśli nie można jeszcze mały otwór,
ale nie słychać go jeszcze.
Kiedy był ostatni raz zmienił swoją rurkę PCV? jeżeli został on natomiast zastąpić. są tanie,
więc zrób to tak czy inaczej."
Znalazłem coś takiego .U mnie pokazuje P0171 i P0174
W jakich przewodach i gdzie szukać dziury hehehe
podpowie ktoś?
czy chodzi o przewody paliwa czy powietrza ??
pozdro
Gogle translate aż wali po oczach, czytac sie nie da
szymon.ha napisał(a):zbyt uboga mieszanka na obydwóch głowicach.
zuzel napisał(a):a co w tym złego? jak znasz angielski techniczny to przetłumacz
kto ma pojecie o maszynach to zrozumie , laików nie proszę o pomoc
drech napisał(a):Trzeba sprawdzić czy wszystko jest poprawnie na benzynie. Jeżeli nie, to szukać nieszczelności w dolocie i wężach podciśnień. W wężach paliwowych nie trzeba szukać powietrza. Dopiero po zrobieniu ładu na benzynie trzeba się brać za regulację gazu.
Jaką masz instalację lpg?
drech napisał(a):Oprócz wykasowania błędów podpinając się do kompa sprawdź wartości korekt na benzynie i na gazie na wolnych obrotach.
Masz instalację Lovato czyli sekwencja?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość