
Witamy ! |
---|
|
Semir napisał(a):Zależy od ceny. Jak się dowiadywałem to za dwie głowice
Na gotowo powiedzieli mi 800-900 zl. W tym sprawdzenie szczelności.
Samo sprawdzenie szczelności 60 zł sztuka i planowanie też 60 zł sztuka.
nesfor napisał(a):Hej, czy oplaca sie kupowac "w ciemno z alledrogo" głowice ,nawet na czesci, czy lepiej remontowac starą na czesciach z zagranicy ?
przemekcrx napisał(a):Ty wogóle zastanowiłeś się co ty tutaj piszesz ???
Masz takie podejscie do auta które ma hu-j wie ile przejechane a ty szukasz idealnej głowicy
Moja propozycja to SERWIS OPLA
d3s0l4t0r napisał(a):Zrobiłem ponowny pomiar kompresji. W lewej głowicy wszystkie cylindry po 12. W prawej głowicy dwa cylindry po 13, jeden środkowy miał 9.
5 świec miało kolor kawy z mlekiem, czyli raczej prawidłowy.
Jedna okopcona na czarno. Ale nie z tego cylindra z małą kompresja. Też z prawej głowicy ale z pierwszego cylindra (tego najdalszego, patrząc od środka).
Zdemontowałem prawą głowice. Uszczelka cała. Na pierwszy rzut oka pęknięć nie widać. Na jednym cylindrze wszystkie zawory okopcona na czarno.
Głowice zalałem naftą, tak samo cylindry. Na razie nie widać ubytków.
Ogólnie mam wrażenie że wałki nie były do końca dobrze ustawione względem siebie. Ale to chyba jeszcze nie powód żeby brać olej?
szymon.ha napisał(a):Możesz napisać co to za rozwiązanie? Bo nie chciało mi się całego tematu przeglądać na telefonie.
Po za tym ten silnik w trooperze ma inne pierścienie.
Tu na forum Przemek brał pierścienie na zamówienie i już podobno oleju po remoncie nie bierze.
mcgiver napisał(a):własnie jestem na etapie załatwiania pierscieni .
w grudniu nie było z tym problemu a dziś jest3 .
kupiłem już pierścienie olejowe , narazie 4 sztuki bo tyle mieli na stanie więc na resztę czekam ,
Dziś przetaczałem w tłokach głębsze rowki pod pierścienie olejowe dwuczęściowe ;konkretnie pod sprężynę która sięga prawie 1mm głębiej w głąb półki olejowej w tłoku.
w przyszłym tygodniu mam mieć komplet pierścieni na wszystkie tłoki w tym olejowe ,ale trzyczęściowe których nie chcę i dlatego przerabiam tłoki pod dwuczęściowe.
Niemniej jednak z ciekawości dziś zarzuciłem do szukajki 6vd1 i zdziwiła mnie jedna aukcja na ebay , pierścienie olejowe o grubości 3mm.
u mnie jest 1,5mm x 1,5mm x 4mm
zna ktoś tłoki do których szły pierścionki olejowe 3mm?
http://www.ebay.pl/itm/ISUZU-MONTEREY-T ... xyk99Rytxo
mcgiver napisał(a):Niby swięto , ale mi tam zawsze szkoda dnia , więc zająłem się dziś tłokami .
Umyłem z nagaru denka , nie bedę sie spuszczał żeby wygladały idealnie , ale tą najgorszą smołę zmyłem, boków nie trzeba było szorować bo tłoki są naprawdę w dobrej kondycji.
Nawierciłem dodatkowe otwory po 3 szt na strone czyli dodatkowe 6 otworów na każdym tłoku pod drenowanie oleju z za pierścienia olejowego.
dla porównania jest fotka tłoka który miałem zakładać zamiast tego z przekręconą panewka, ale niestety jest słaby , jak i korba również.
Jakby ktoś to chciał robić to polecam do tego wykorzystać jako zabezpieczenie przed uszkodzeniem półek stare pierścionki olejowe , wchodzi między nie wiertło fi2,6mm , później jak już jest prowadzenie to można rozwiercić , ja rozwierciłem na fi3,2
Nie żebym chciał wykorzystać stare pierścienie21 ale tak ciekawości po ściągnięciu pierścieni z tłoków pozakładałem je na gładzie cylindrów w połowie wysokości cylindrów i zmierzyłem szczelinomierzem zamki.
Wszystkie miały odchyłkę od standardu max 0,15mm , olejowe trochę więcej , ale i tak do limitu brakuje im po około 0,5mm.
Jake napisał(a):Tu na forum Przemek brał pierścienie na zamówienie i już podobno oleju po remoncie nie bierze.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość