Witamy ! |
---|
|
szymon.ha napisał(a):Według tego co jest na ebay a temu bym bardziej wierzył niż temu co jest w polskich sklepach to wychodzi że 4mm były w SOHC http://www.ebay.com/itm/92-97-Isuzu-Tro ... 27&vxp=mtr
DOHC ma 3mm http://www.ebay.com/itm/98-04-Isuzu-Rod ... f5&vxp=mtr
Jak widać jedne i drugie NPR.
No chyba że ktoś sam mierzył i jest pewien.
NYGA napisał(a):bart322 napisał(a):300 pln za komplet to nie rozsadna cena, ale bardzo tania. Zastanowilbym sie nad jakoscia.
Goetze do DTI kosztuja ok 700.
Co masz na myśli pisząc "jakość"???
Myślisz że nie wytrzymają do następnej zmiany oleju???
Czy nie przelatają tyle co oryginał???
Bo dla mnie mają przelatać 100.000km i zapominam o tym pięknym aucieNie ma się co oszukiwać auto bez przyszłości z tendencjami spadkowymi pod każdym względem!
Goetze nie ma pierścieni do 3.2, ten silnik nie daje zbyt dużego wyboru...to nie VAG że można sobie wybierać...zakup części jest porównywalny z czasami PRLu![]()
Za oceanem jest spory wybór ale u nas komuna!
NYGA napisał(a):A, zapomnialem o Twoim specyficznym podejsciu do tematu![]()
To moze motodoktor i do zyda?
jrzeuski napisał(a):Oj tam, oj tam, flex za 99zl z Castoramy plus pare tarcz i kabriolet gotowy
NYGA napisał(a):Cabrio...tak wiem, każdy by chciał, ale nie każdy może mieć:).....latem bajka.......
JaGrab3 napisał(a):Nyga,
nic nie pisałem po złości, nie chodzi o Twoje remontowanie (czy też nie) silnika, podpuszczałem cie z twoimi skuterami wodnymi i kabrioletami w zagrodzie - wiesz nie mamy 12 lat....
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość