Witamy !



[B 3.2] Miauczenie slinika

[B 3.2] Miauczenie slinika

Postprzez p134rav » 10 sie 2011 11:41:40

Jako nowy witam wszystkich forumowiczów
Moj wieloletni problem brzmi tak: http://www.youtube.com/watch?v=z95Cq_A2cvs - przy koncu filmiku słychac wyraźnie.
Nie jest to nic z paska wieloklinowego od klimy czy wspomagania bo bez paska tez wyje. Nie jest to pompa wodna bo na nowej czy starej wyje tak samo. Napinacz wykluczam bo wyrąbany napinacz "gada" inaczej.
Każdą uwagę forumowicza biorę powaznie i rozpatrzę bo powiedzialem sobie "dość tego miałczenia"
p134rav
 

Re: Miałczenie slinika V6

Postprzez SKODA76 » 11 sie 2011 20:57:51

Może łożyska alternatora?
SKODA76
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1930
Obrazki: 0
Dołączył(a): 23 gru 2008 14:44:33
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pochwały: 2
Województwo: Lubelskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Miałczenie slinika V6

Postprzez adam-wwy » 11 sie 2011 21:06:01

Mi w astrze tak wyła napinacz...
adam-wwy
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 222
Dołączył(a): 21 maja 2011 12:29:29
Lokalizacja: Wyszków
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2i Long 1998-2004

Re: Miałczenie slinika V6

Postprzez p134rav » 12 sie 2011 12:35:03

Alternator odpada - jest na pasku który jak ściągne to i tak wyje dalej wszystko.
Jedyna niezbadana rzecz to napinacz paska rozrządu - kupa roboty znów, albo nie odbity bendiks na rozruszniku. Wiadomo, ze auto normalnie zapala bo silniczek elektrczny rozrusznika kręci, bendiks sie przesuwa ale sprzęgło jednokierunkowe moze siedziec na koncu czyli kręcic sie wraz z zębatką koła zamachowego w sposob stały. Co sądzicie?
W weekend wejde pod auto i bede działał. Wyniki przedstawie na bieżąco bo skoro mi sie to trafiło to i inni moga mieć z tym problem.
p134rav
 

Re: Miałczenie slinika V6

Postprzez jrzeuski » 12 sie 2011 12:50:57

Jakby bendiks nie odbił, to już dawno zmieliłoby satelity.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Miałczenie slinika V6

Postprzez p134rav » 16 sie 2011 16:10:30

Jedyne co udalo sie wyeliminowac to napinacz paska rozrządu. Chodzi jak zloto rolka. Szkoda. Auto buczy dalej. Zastanawiam sie czy wogole dotykac rozrusznik. Smarowania tam nie ma wiec zębataka atakująca wieniec koła obracała by sie z niewyobrażalną prędkości. Tak jak kolega pisał wczesniej - zmieliło by wszystko.
Nie mam juz zadnych pomysłów. Zadnych :(
Z kategorii złotych myśli: mogą tak głośno chodzić te klapki w dolocie zmieniające długośc kanału dolotowego?
p134rav
 

Re: Miałczenie slinika V6

Postprzez FROTERKA » 16 sie 2011 19:27:14

A jak masz napędzany wentylator chłodnicy ? Elektrycznie czy z paska ?
...ja w tym czasie trochę pośpię, tym bezruchem się napieszczę...

Tak, mężczyźni jeżdżą lepiej niż kobiety. Ale ilu potrafi prowadzić auto w szpilkach...

Ogranicza mnie tylko pojemność i maksymalny moment obrotowy!

Po pierwsze: opony, po drugie: opony, po trzecie... kierowca !

Obrazek
Avatar użytkownika
FROTERKA
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 6111
Dołączył(a): 12 sie 2007 15:54:07
Lokalizacja: Poznachowice Górne
Pochwały: 10
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Re: Miałczenie slinika V6

Postprzez JaGrab3 » 16 sie 2011 20:41:48

A odłączałeś visco?
Kiedy ci to tak miałczy, na wolnych też?
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
JaGrab3
Guru
Guru
 
Posty: 833
Dołączył(a): 15 wrz 2010 22:32:35
Lokalizacja: KR
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Miałczenie slinika V6

Postprzez p134rav » 17 sie 2011 09:50:53

Nie - to nic związanego z wentylatorem. Przecież ściagam wszystko łącznie z chłodnicą jak dobieram sie do paska rozrządu i buczy dalej.
Odgłos jest na wszystkich obrotach. Oczywiscie przy wyższych niz 1500 to juz wyje jak pogięty :(
Najlepsze jest że badając stetoskopem lekarskim to dźwięki dochodzą ze srodka. Z okolic pompy wodnej - ale to nie ona bo i na nowej i na starej wyje identycznie.
Tam juz nie ma nic więcej ruchomego w okolicy za wyjątkiem - chyba - ruchomych klapek zmieniających długość dolotu oraz wałków rozrządu. Ale moim zdaniem to odgłos zębatek albo łożyska i same wałki rozrządu wyeliminowałem, ze to one.
Po tylu próbach zaczynam sie zastanawiac czy czegoś nie przeoczyłem przy sprawdzaniu.
Może - mimo pracy w oleju - to pompa oleju silnika?
p134rav
 

Re: Miałczenie slinika V6

Postprzez jrzeuski » 17 sie 2011 10:00:53

p134rav napisał(a):Może - mimo pracy w oleju - to pompa oleju silnika?
Praca w oleju wcale nie jest gwarantem ciszy. Słyszałeś kiedyś jak potrafi wyć most? :wink: Wystarczy mały luz na łożysku i zapomnij o ciszy. Masz 2 wyjścia: szukać dalej albo poczekać aż się rozpadnie do końca i wtedy od razu znajdziesz co :D
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Miałczenie slinika V6

Postprzez Goofy » 17 sie 2011 11:02:52

Jak jedzie to się nie martw :twisted: :twisted:
Najwyżej głosniej muzykę daj :)
Avatar użytkownika
Goofy
Starszy Guru
Starszy Guru
 
Posty: 904
Obrazki: 0
Dołączył(a): 30 sty 2010 19:31:57
Lokalizacja: Radlin / Śląsk
Pochwały: 1
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: Miałczenie slinika V6

Postprzez p134rav » 17 sie 2011 12:12:38

Niestety jeszcze nie wył mi most. Na szczęście. Szukam dalej i chyba - niestety - zaczne wszystko od poczatku odkręcać i sprawdzać.
Kolega goofy ma racje z tą muzuką - żona od lat tak jezdzi i jej to nie specjalnie przeszkadza. Ale mi bardzo :(
Nikt nie podejmuje tematu tych zmiennych kanałów dolotowych i tego co w nich by mogło tak wyc. Albo zwyczajnie nie ma tam co wyc :(
p134rav
 

Re: Miałczenie slinika V6

Postprzez JaGrab3 » 25 sie 2011 23:25:38

w zmiennych kanałach dolotowych nie ma raczej co wyć...
Czy jak badałeś skąd dochodzi ten dźwięk, to zlokalizowałeś go bardziej na górze, czy może od dołu?
Może coś sprzęgło podciera? Ale to byś wyczuł bo przy ruszaniu by było inaczej....
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
JaGrab3
Guru
Guru
 
Posty: 833
Dołączył(a): 15 wrz 2010 22:32:35
Lokalizacja: KR
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Miałczenie slinika V6

Postprzez p134rav » 26 sie 2011 06:01:58

Odglos jest tak silny, ze trudno jednoznacznie ocenic skad pochodzi. Badając stetoskopem lekarskim wydawalo mi sie, ze najbardziej ze srodka - czyli z pod okolic pompy wodnej ale jak pisalem wczesniej i na starej i na nowej pompie wyje dalej.
Sprzęgło wcisnięte czy wyciśnięte nie zmienia tego wycia. Tak właściwie to zostały absurdy które zostały wykluczone ze względu na logikę czyli rozrusznik, pompa oleju, wałki rozrządu bo też mają zębatki.
Jak auto wróci z wakacji to będe jeszcze sprawdzał i oczywiście pisał co wymysliłem.
p134rav
 

Re: Miałczenie slinika V6

Postprzez smike » 26 sie 2011 10:26:45

p134rav napisał(a):...Każdą uwagę forumowicza biorę powaznie i rozpatrzę bo powiedzialem sobie "dość tego miałczenia"


pewnie kota przejechałeś i w reduktorze zamieszkał jego duch. ;-)
objawy powinny ustąpić jak porządnie utopisz frote w błocie, bo koty podobno nie lubią wody. ;-)
smike
 

Re: Miałczenie slinika V6

Postprzez jrzeuski » 26 sie 2011 10:57:33

Ale mają 7 żyć (a może 9?), więc jedna kąpiel nie wystarczy :mrgreen:
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Miałczenie slinika V6

Postprzez p134rav » 26 sie 2011 11:03:00

No śmiejcie się, śmiejcie.. Jak psem poszczuje to zobaczycie :P
p134rav
 

Re: Miałczenie slinika V6

Postprzez jrzeuski » 26 sie 2011 11:15:29

Z tym psem to też niezły pomysł. Może wypłoszy kota :mrgreen:
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Miałczenie slinika V6

Postprzez p134rav » 26 sie 2011 11:20:02

Super sie nam gada a auto jak zepsute tak zepsute :(
Chyba w ramach tego wycia by zagłuszyć je zmienie mu olej w dyfrach. Bedzie mu sie lzej miałczało :)
p134rav
 

Re: Miałczenie slinika V6

Postprzez jrzeuski » 26 sie 2011 11:31:27

Jak zepsute jak jeździ? :niewiem: Skoro nie udaje się ustalić skąd ten dźwięk, to pozostaje poczekać aż się naprawdę zepsuje i przestanie jeździć :D
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Następna strona

Powrót do 3.2v6



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron