Sytuacja jest nastepująca:
Zaczne może od tego że ten objaw jest tylko na zimnym silniku .
Uruchamiam silnik po dluższym postoju ( silnik zimny ), wbijam bieg , ruszam i do 1200obr jest ok . Ale powyżej tych obrotów zaczyna mi mrygać kontrolka od aku. i rycznego hamlca . Ta sama sytuacja jest na biegu 2 , 3 , 4 , 5 . Czasem jest to mryganie kontrolek z dużą czestotliwotnością ( ok 10 razy na sek ) ale bywa ze i na stałe. I taka sytuacja dzieje się tylko na nie rozgrzanym silniku . Jak silnik złapie temperatury te dolegliwosci znikają. Dodam że gdy auta stoi lub jedzie bez biegu ( na luzie) po dodaniu gazu by tylko wskoczył na obroty taka sytuacja nie ma miejsca. Reasumujac ... objaw wystepuje tylko powyzej 1200obr, na nie rozgrzanym silniku i pod obciążeniem ( na biegu ).
Pasek jest napiety jak baranie ...

Nie mam miernika w ten weekend wiec ladowanie moge sprawdzić dopiero w poniedziałek w pracy ale chetnie wyslucham możliwych przyczyn .