Witamy ! |
---|
|
solo86 napisał(a):Tak jest to rozwiązane w wielu autach, obie kontrolki są ze sobą powiązane (zapewne na schemacie by to znalazł), przy błędzie alternatora zapala się kontrolka ładowania i hamulca. Ten typ tak ma, chyba dlatego żeby łatwiej to zauważyć i nie doprowadzić do zgaśnięcia silnika z braku prądu co skutkuje wyłączeniem wszelkich wspomagań itd.
Huberek napisał(a):Patrzyłem w schemat, ale nie widzę wspólnych punktów pomiędzy tymi obwodami.
Nie przypominam sobie żeby gdzieś one razem były spinane, żeby przy błędzie alternatora paliły się razem, raczej nie robi się tak.
Nie widzę wspólnej masy Jacek.
Ale widzę, że oba obwody wiszą na wspólnym złączu - chyba sześć przewodów (albo osiem - nie rozpoznam).
Podejrzewam, że to na tym złączu.
drech napisał(a):W mylnym błędzie jesteś
argail75 napisał(a):solo86 napisał(a):Tak jest to rozwiązane w wielu autach, obie kontrolki są ze sobą powiązane (zapewne na schemacie by to znalazł), przy błędzie alternatora zapala się kontrolka ładowania i hamulca. Ten typ tak ma, chyba dlatego żeby łatwiej to zauważyć i nie doprowadzić do zgaśnięcia silnika z braku prądu co skutkuje wyłączeniem wszelkich wspomagań itd.
No to cos jeszcze zabawniejszego powiem
Jak jest mało gazu w butli , a ja wcisne pedał gazu to zaswieci mi sie Chack Engine ( na skutek niedostatku paliwa) ... tak sie przyzwyczilem. Az odlacze aku na sekunde i znika ten blad natychmaist .
Poniewz nie chcialo mi sie odlaczac aku na chwile to tak zostawilem i niech se ten "kranik" swieci ale....
W dniu kiedy pierwszy raz zaswiecily sie kontrolki od aku i hamulca ... widocznie musial ten komp lub instalacja dobrze poczuc bo wylaczylo tą kontrolke Check Engine natychmiast .... i teraz nie swieci juz .
argail75 napisał(a):Czy ktoś może mi podpowiedzieć czy regulator napiecia w 3.2 jest wewnaytrz alternatora czy to sie znajduje gdzies poza tym urzadzeeniem?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość