Porada dla tych co chcą wymieniać rozrząd w tym silniku od ręki kupcie sobie komplet napinaczy są z tworzywa sztuk 2 po 30 pln za sztukę ,1 slizg łańcucha też z tworzywa 65 pln, łańcuch 120 pln, 2 uszczelki pokrywy rozrządu  koszt obu 10 pln,pompa wody 130 pln , uszczelniacz wału korbowego od strony pompy wody 1 szt 20 pln ,jest jeszcze napinacz mechaniczny ale jeśli gładko pracuje to nie wymieniamy bo nie ma bezpośrednio styku z łańcuchem tylko przez jeden z tych z tworzywa i zostały koła jeśli włożymy nowy łańcuch i nie ma luzów na zębach to też nie wymieniamy bo dodatkowe koszta.
Zacząć wymianę nalezy od ustawienia koła na walku głowicy na znakach  jeden na kole a drugi na takiej blaszce przykręconej na 2 śróbki do bloku, posiada ona wcięcie i to jest znak nad lewą śróbką .
Celowo pominąłem demontaż wszystkiego co trzeba wyjąć żeby się dostać do rozrządu teraz tylko to wypunktuję:
1.odłączyć akumulator
2.spuścić płyn chłodzący
3.wyjąć chłodnicę 
4.zdemontować alternator razem z łapą
5.zdemontować pompę wspomagania razem z łapą
6.zdemontować koło wentylarora chłodnicy
7.zdemontować koło pasowe
8.zdemontować rozdzielacz zapłonu
9.zdemontować pompę wody
10.popuścić miskę olejową 
11.odkręcić filtr oleju
12.odkręcić okienko inspekcyjne z przodu głowicy
13.odkręcić obudowę rozrządu
14.odkręcić koło rozrządu przez to okienko
i co ? mamy to cheche che  
  
  
 Jeśli o czymś zapomniałem to tylko dla tego że jest tego tyle że można zapomnieć 

Napszę jeszcze  jak wyjąć same szpeje od rozrządu ;koło mamy odkręcone po uprzednim ustawienu na znakach 3 śróbki,teraz blaszka ze znakiem 2 śróbki,ślizg łańcucha 2 śróbki ,na obudowie rozrządu 2 napinacze wyjmujemy i wkładamy nowe nie ma tam żadnych śróbek tylko jeden jest na spręzynce  trzeba sietrochę wykazać 

  a potem wszystko zpowrotem w odwrotnej kolejności nie zapomnijcie wymienić uszczelniacza na wale przy okazji. 
miłej zabawy 
  
  