Witamy !



[A 2.4] Cisnienie oleju

Re: [2.4]Cisnienie oleju

Postprzez Schmeihel » 09 lut 2010 08:52:33

Olej mam 10w-40 syntetyk.
No ale dzięki za podpowiedzi, właśnie od uszczelki pod głownią zacznę i zobaczymy jak będzie.
Schmeihel
 

Re: [2.4]Cisnienie oleju

Postprzez Sylwek » 09 lut 2010 23:06:34

Jest kontrolka cisnienia oleju,jak już sie swieci na wolnych obrotach przy goracym silniku to juz jest zle.a na wskaznik cisnienia brał bym poprawke,a to kabel słaby styk ma itd.A duży wpływ ma olej,0w40.5w40-syntetyk 10w40-półsyntetyk 15w40-minerał.ja leje 10w40 valvoline.ale jak ktos jezdzi w cieżkim terenie polecam olej 10w50 lub 10w60.i napewno wskaznik będzie pokazywał wysze cisnienie niz na standartowym oleju.A jak pokazuje wam w 24i long temperatura silnika po dłuszej jeżdzie po mieście.
Sylwek
 

Re: [2.4]Cisnienie oleju

Postprzez janusz64 » 09 lut 2010 23:34:39

Schmeihel napisał(a):Olej mam 10w-40 syntetyk.
No ale dzięki za podpowiedzi, właśnie od uszczelki pod głownią zacznę i zobaczymy jak będzie.

:stop: nie pod głowicą, a pod deklem od klawiatury,
janusz64
 

Re: [2.4]Cisnienie oleju

Postprzez Krzykku » 10 lut 2010 11:40:20

Temperaturę po mieście nawet po okropnych korkach mam ciuteńkę poniżej połowy, raz walnęło mi na 3/4 skali ale miałem o 3 litry glikolu za mało :lol: . Przy normalnej jeździe to znaczy więcej w ruchu niż na postoju jest po środku pomiędzy połową skali a niższą kreską. Tak się trzyma jak zaklęta, motor mi się szybko rozgrzewa no i płukałem niedawno układ - nagrzewnica nie dawała rady teraz jest jak w hucie.
Pozdrawiam
Krzykku
_________________________
Frontera A 2,4i 92' long, BFG MT 31/10,5", lift 2"
Samurai 1.3GTi simex 31" full lock, low gear, reduktor 4.16, zawieszenie 4-link, winda
Avatar użytkownika
Krzykku
Zaglądacz
Zaglądacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 12 maja 2009 23:46:58
Lokalizacja: Krosno
Województwo: Podkarpackie
Samochód: Frontera A 2.4i Long 1991-1995

Re: [2.4]Cisnienie oleju

Postprzez Mlody_85 » 10 lut 2010 19:41:03

u mnie na rozgrzanym silniku 1/2 skali jak przygazuje skacze na 3/4:wink:
Ostatnio edytowano 11 lut 2010 17:24:51 przez Mlody_85, łącznie edytowano 1 raz
Mlody_85
 

Re: [2.4]Cisnienie oleju

Postprzez Sylwek » 10 lut 2010 22:28:03

Hmm.U mnie pokazuje tak na ćwierc skali podczas jazdy,a mam juz przysłonięta chłodnice.termostat mam nowy.a jak przysłoniłem chłodnice jeszcze bardziej to się spocił aż wąż wy.... przy chłodnicy i tez wtedy stwierdziłem ,że nie działa wisko :shock: koszt nowego 180pln.
Sylwek
 

Re: [2.4]Cisnienie oleju

Postprzez Krzykku » 11 lut 2010 00:58:57

Sylwek napisał(a):Hmm.U mnie pokazuje tak na ćwierc skali podczas jazdy,a mam juz przysłonięta chłodnice.


Wymień sobie czujnik temperatury ale ten na spinkę bo on jest od wskazania temperatury na deskę, ten drugi na 2pinowe gniazdo jest do kompa. Dasz góra 20zł za nowy np w Focie i zobaczysz co i jak na mój gust albo jest walnięty czujnik albo może płynu masz za mało. U mnie niecałe pół skali pojawia się po 15 minutach pracy silnika i tak trzyma po mieście na trasie to spada tak do połowy odległości do kreski niżej.
Wisko można wyrwać za 120zł na All...o ale trzeba cierpliwości. Piszesz że Ci nie działa to znaczy kręci cały czas na maxa czy po prostu pomalutku się obraca i jak trzeba to nie załącza się na obroty? u mnie w tej chwili się zacięło i zapieprza zwarte na ostro tak że jak dodam gazu to się ludzie na chodniku oglądają bo tak huczy :mrgreen:
Pozdrawiam
Krzykku
_________________________
Frontera A 2,4i 92' long, BFG MT 31/10,5", lift 2"
Samurai 1.3GTi simex 31" full lock, low gear, reduktor 4.16, zawieszenie 4-link, winda
Avatar użytkownika
Krzykku
Zaglądacz
Zaglądacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 12 maja 2009 23:46:58
Lokalizacja: Krosno
Województwo: Podkarpackie
Samochód: Frontera A 2.4i Long 1991-1995

Re: [2.4]Cisnienie oleju

Postprzez Sylwek » 12 lut 2010 00:00:07

Krzykku napisał(a):
Sylwek napisał(a):Hmm.U mnie pokazuje tak na ćwierc skali podczas jazdy,a mam juz przysłonięta chłodnice.




u mnie w tej chwili się zacięło i zapieprza zwarte na ostro tak że jak dodam gazu to się ludzie na chodniku oglądają bo tak huczy :mrgreen:

A u mnie kręci się mimo woli,a jak mi wąż wy... to aż skali zabrakło.a wiatrak nic cisza.Mam jeszczę Sierrę tam jak wisko załączy,to jest huk jak bym startował w kosmos.
Sylwek
 

Re: [2.4]Cisnienie oleju

Postprzez Artus » 13 lut 2010 09:48:01

Krzykku napisał(a): Tak się trzyma jak zaklęta, motor mi się szybko rozgrzewa no i płukałem niedawno układ - nagrzewnica nie dawała rady teraz jest jak w hucie.


Czym płukałeś układ? Bo u mnie zimno :?
I znów mam Fronterę :)
Avatar użytkownika
Artus
Starszy Nałogowiec
Starszy Nałogowiec
 
Posty: 396
Obrazki: 0
Dołączył(a): 26 maja 2008 12:30:00
Lokalizacja: Grójec
Pochwały: 2
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2i Long 1998-2004

Re: [2.4]Cisnienie oleju

Postprzez Krzykku » 13 lut 2010 13:31:59

Muszę powiedzieć że w poprzednich samochodach stosowałem różne specyfiki Preston i inne - efekt... ja wiem, nic szczególnego. Do frotki zalałem Kleen-flo taki http://www.allegro.pl/item891171120_kle ... y_708.html i muszę powiedzieć że rewelacja przynajmniej jeśli chodzi o nagrzewnicę bo w sumie to przez niedziałające ogrzewanie zalałem ten specyfik. Jechałem w grudniu na dłuższą trasę i w pewnej chwili tak mi zarosły lodem szyby że kompletnie nie dało się jechać. wpadłem na stację paliw i zalałem kleen'a do chłodnicy (czytaj do zbiorniczka wyrównawczego :mrgreen: ) i w drogę. Może ujechałem 3km jak z nawiewu wreszcie walnęła fala gorącego powietrza i po kłopocie - dlatego śmiało polecam.
Trzeba tylko pamiętać żeby w miarę szybko się tego pozbyć z układu czyli zalać nowym glikolem (np. Dynagel)
Pozdrawiam
Krzykku
_________________________
Frontera A 2,4i 92' long, BFG MT 31/10,5", lift 2"
Samurai 1.3GTi simex 31" full lock, low gear, reduktor 4.16, zawieszenie 4-link, winda
Avatar użytkownika
Krzykku
Zaglądacz
Zaglądacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 12 maja 2009 23:46:58
Lokalizacja: Krosno
Województwo: Podkarpackie
Samochód: Frontera A 2.4i Long 1991-1995

Re: [2.4]Cisnienie oleju

Postprzez Artus » 25 lut 2010 07:50:25

A nie uszkodzi to parownika? :|
I znów mam Fronterę :)
Avatar użytkownika
Artus
Starszy Nałogowiec
Starszy Nałogowiec
 
Posty: 396
Obrazki: 0
Dołączył(a): 26 maja 2008 12:30:00
Lokalizacja: Grójec
Pochwały: 2
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2i Long 1998-2004

Re: [2.4]Cisnienie oleju

Postprzez konik » 25 lut 2010 20:46:46

Parownika??? w jaki sposób parownik nie styka się z płynem chłodniczym a jedynie z czynnikiem od klimatyzacji. Chyba ze chodzi Ci o nagrzewnicę??? To jest już bardziej prawdopodobne.
Avatar użytkownika
konik
Podszyszkownik
Podszyszkownik
 
Posty: 1161
Obrazki: 3
Dołączył(a): 15 lut 2008 22:06:24
Lokalizacja: Starogard Gdański
Pochwały: 5
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: [2.4]Cisnienie oleju

Postprzez Artus » 25 lut 2010 21:19:23

Parownik LPG :shock: Myślałem, że to oczywiste...
I znów mam Fronterę :)
Avatar użytkownika
Artus
Starszy Nałogowiec
Starszy Nałogowiec
 
Posty: 396
Obrazki: 0
Dołączył(a): 26 maja 2008 12:30:00
Lokalizacja: Grójec
Pochwały: 2
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2i Long 1998-2004

Re: [2.4]Cisnienie oleju

Postprzez konik » 25 lut 2010 21:25:48

No nie takie oczywiste, oryginalnie frotki takie czegoś nie mają... :D
Avatar użytkownika
konik
Podszyszkownik
Podszyszkownik
 
Posty: 1161
Obrazki: 3
Dołączył(a): 15 lut 2008 22:06:24
Lokalizacja: Starogard Gdański
Pochwały: 5
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: [2.4]Cisnienie oleju

Postprzez Krzykku » 26 lut 2010 10:20:15

No to ja też mam oryginalną Frotkę (czytaj nie homemade) :mrgreen: jedyną taką :mrgreen: tyle że z gazem, a parownik jak na razie ma się dobrze.
Pozdrawiam
Krzykku
_________________________
Frontera A 2,4i 92' long, BFG MT 31/10,5", lift 2"
Samurai 1.3GTi simex 31" full lock, low gear, reduktor 4.16, zawieszenie 4-link, winda
Avatar użytkownika
Krzykku
Zaglądacz
Zaglądacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 12 maja 2009 23:46:58
Lokalizacja: Krosno
Województwo: Podkarpackie
Samochód: Frontera A 2.4i Long 1991-1995

wyciek oleju we frocie 2.4 long

Postprzez koń27 » 11 kwi 2010 17:28:13

witam.mam pytanko czy pod aparatem zaplonowym jest jakis uszczelniacz???bo mam makro w tym miejscu i 3 litry oleju mi poszlo.pozdrawia kolegow
koń27
 

Re: [2.4]Cisnienie oleju

Postprzez koń27 » 11 kwi 2010 17:52:05

witam .ja tez mam ten problem zalałem go mobilem 10w40 i po 1700 kilometrach dolalem 3litry oleju.a nie dawno wymienialem silnik bo mi padl . tylko ja mam gzies wyciek bo silnik caly zaje....ny olejem.podobno ma przejechane 156000tys.a wskazowka na rozgrzanym to jest przed polowa. a jak wylacze swiatla to polowie prawie.cos prad zanika bo tez wszystkie w3skazniki chodza.drgaja.pozdrawiam szanownych loegow
koń27
 

Re: [2.4]Cisnienie oleju

Postprzez koń27 » 11 kwi 2010 17:58:23

czyli jak Krzykku nalac tego specyfiku do zbiorniczka i go wylac i zalac nowym plynem.tak?????
koń27
 

Re: [2.4]Cisnienie oleju

Postprzez janusz64 » 11 kwi 2010 19:03:14

koń27 napisał(a):witam .ja tez mam ten problem zalałem go mobilem 10w40 i po 1700 kilometrach dolalem 3litry oleju.a nie dawno wymienialem silnik bo mi padl . tylko ja mam gzies wyciek bo silnik caly zaje....ny olejem.podobno ma przejechane 156000tys.a wskazowka na rozgrzanym to jest przed polowa. a jak wylacze swiatla to polowie prawie.cos prad zanika bo tez wszystkie w3skazniki chodza.drgaja.pozdrawiam szanownych loegow

Ten wyciek to możesz mieć z pod klawiatury zaworowej,ja tak mijałem,non stop dolewałem.
janusz64
 

Re: [2.4]Cisnienie oleju

Postprzez Krzykku » 11 kwi 2010 21:43:31

Tam na opakowaniu masz wszystko opisane ale z tego co pamiętam to dolewasz najlepiej to do chłodnicy ale ja zalałem do zbiorniczka wyrównawczego oczywiście na rozgrzanym silniku. Następnie silnik ma pracować około 10 minut (ja pojechałem się przewieźć więc zeszło mi nieco dłużej :mrgreen: ) a później wylewasz całość i napełniasz nowym płynem do chłodnic. Teraz się zastanawiam czy np. nie można najpierw spuścić płynu następnie zalać wodą z dodatkiem tego specyfiku a potem po spuszczeniu nalać starego płynu, np. jak ktoś niedawno wymieniał to szkoda puścić w kanał... ale to tak tylko moje rozważanie.
Pozdrawiam
Krzykku
_________________________
Frontera A 2,4i 92' long, BFG MT 31/10,5", lift 2"
Samurai 1.3GTi simex 31" full lock, low gear, reduktor 4.16, zawieszenie 4-link, winda
Avatar użytkownika
Krzykku
Zaglądacz
Zaglądacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 12 maja 2009 23:46:58
Lokalizacja: Krosno
Województwo: Podkarpackie
Samochód: Frontera A 2.4i Long 1991-1995

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do 2.4i



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości