Strona 1 z 1
[A 2,4] Remont kapitalny

Napisane:
17 kwi 2013 15:46:18
przez Andy
Szykuje się wyścig zbrojeń, ale o tym za jakiś czas...
Najpierw pilne pytanie, czy w moim modelu można się dobrać do panewek bez wyjmowania silnika? Innymi słowy czy da się zdjąć miskę olejową, czy przejdzie ona nad mostem?
Re: A[2,4] Remont kapitalny

Napisane:
17 kwi 2013 21:45:27
przez adrianee36
nie, most trzeba wyjac, a zeby było jeszcze bardziej komfortowo to i drazek srodkowy.
Re: A[2,4] Remont kapitalny

Napisane:
18 kwi 2013 05:56:20
przez Andy
W takim razie pilnie kupię silnik na podmianę, bo auto na musi jeździć codziennie, a swój będę zbroił...
Myślę o 200 koniach.. W miarę zbrojeń będę też rozwijał ten wątek.
Re: A[2,4] Remont kapitalny

Napisane:
18 kwi 2013 06:03:41
przez brum
Nie wyciągniesz 200km z tego silnika. Jedynie włożyć 3.0 z omy A. Tylko że to silnik R6.
Lub wymiana skrzyni na taką z 2.2 i wtedy więcej możliwości.
Re: A[2,4] Remont kapitalny

Napisane:
18 kwi 2013 17:29:00
przez Andy
brum napisał(a):Nie wyciągniesz 200km z tego silnika. Jedynie włożyć 3.0 z omy A.
Może nie wyciągnę 200 (choć bardzo ostrożnie mogę się zakładać o małe piwko), może 180, na pewno 150. I jak się okazuje nie tylko swap.
Obecnie jestem "w rozmowach" na temat ceny, ale za jakieś 4000 pln mam dodatkowe 30 koni. A byłby to pierwszy krok. Potem dalej i dalej i dalej...
Oczywiście to fanaberia, ale dobrze zrobiony swap też nie będzie tani, myślę że porównywalny.
A w frocię włożyłem już tyle, że musiałbym za nią dostać co najmniej 20 kpln. Przy dzisiejszej jej wartości na poziomie 5 kpln wniosek jest tylko jeden - dalej inwestować i dać jej dożywocie.
Sorry, że na razie bez szczegółów, ale jak pisałem, jestem w rozmowach, temat dotyczy pieniędzy, nie chcę zapeszyć. No i nie chcę żeby mnie ktoś ubiegł.
Re: A[2,4] Remont kapitalny

Napisane:
18 kwi 2013 17:31:03
przez brum
Jeśli będzie turbo to 180 wyciągniesz. ale trzeba odprężyć silnik, i najlepiej dać korby i tłoki kute. Bo inaczej mogą spłynąć do miski.
Taniej wyjdzie wsadzić skrzynię od 2.2 i wsadzić silnik C20XE(150KM) dobry do tuningu lub poszukać C20LET(204KM)
Re: A[2,4] Remont kapitalny

Napisane:
18 kwi 2013 17:56:40
przez Andy
Tak, masz rację. Ale jak napisałem frocia ma się sprawować do śmierci. Mojej.
Każdy silnik, który kupię nie wyrobi tak długo. A sytuacja ma wyglądać tak, że zakładam obojętnie jaki silniczek 2,4 na dojechanie, a swój i tak będę remontował przez rok - dwa. No to dlaczego nie robić tego pod tuning?
Re: A[2,4] Remont kapitalny

Napisane:
18 kwi 2013 19:14:56
przez brum
bo z 2,4 się za dużo nie wyciągnie.
Re: [A 2,4] Remont kapitalny

Napisane:
28 wrz 2016 05:34:39
przez riko
Witam, mam problem z braniem oleju i wody tez mi troszkę ubywa.... robił ktoś może kapitalke na 2.4?? jaki jest koszt takiego remonciku??
Re: [A 2,4] Remont kapitalny

Napisane:
03 paź 2016 06:12:37
przez Andy
Ja robiłem. Szlif wału, panewki, szlif cylindrów, pierścienie, popychacze, do tego łożyska, uszczelnienia, płyny itp. Robocizna własna. Głowicę miałem zrobioną 1000 km wcześniej. Koszt materiałów i szlifów nie przekroczył 2 tysięcy. Są już problemy z zakupem panewek i pierścieni. Konkretnie to naszukałem się nadwymiaru na 3 szlif. Ale w necie znalazłem. Nie pamiętam jednak w której firmie.
Ale uważam że warto robić, jeżeli planujesz długie używanie frotki. W wielu silnikach które robiłem nie spotkałem tej jakości materiałów.
Re: [A 2,4] Remont kapitalny

Napisane:
03 paź 2016 09:49:52
przez przemekcrx
Pierscienie robią w Łodzi na zamówienie do każdego typu auta , jakie tylko sobie zażyczysz. Ja zrobiłem remont w swoim 3.2 i teraz od wymiany do wymiany nie dolewam nic bo nie ma takiej potrzeby ..
Re: [A 2,4] Remont kapitalny

Napisane:
09 paź 2016 17:09:50
przez riko
kolego a podasz namiar na ta firme z łodzi?? końcem tyg oddaje autko do magika,a wolałbym miec kontakt jakby coś wyszło...