Strona 1 z 2

[A 2.4] Regulator ciśnienia paliwa

PostNapisane: 11 lut 2012 11:24:58
przez basti1234
Witam! Mam pytanie czy do Frotki 2.4 93r pasuje z jakiegos innego samochodu lub silnika regulator cisnienia paliwa?Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedz.

Re: Regulator ciśnienia paliwa

PostNapisane: 14 lut 2012 19:48:29
przez fly_jabko
Mam ten sam motor i rocznik no i problem też ten miałem... Założyłem uniwersalny za stówkę z allegro na wężu powrotnym i działa :D


Obrazek

Re: Regulator ciśnienia paliwa

PostNapisane: 14 lut 2012 21:06:46
przez adrianee36
gdybys chciał taki regulator to mam do sprzedania nowy, nie uzywany 100zł

[A 2.4] Regulator ciśnienia paliwa

PostNapisane: 14 lis 2012 11:56:18
przez RADEK_DUZY
Witam,

Mam pytanko, pewnie dla niektórych proste i oczywiste, czy walnięty regulator ciśnienia paliwa powinien powodować wyświetlenie jakiegoś błędu po podpięciu do gniazda diagnostycznego?

Pozdrawiam
Radek

Re: Regulator ciśnienia paliwa

PostNapisane: 14 lis 2012 18:33:19
przez adrianee36
nie

Re: Regulator ciśnienia paliwa

PostNapisane: 14 lis 2012 18:55:10
przez brum
jeśli silnik pracuje ok to nie. Ale jak nie ma mocy na Pb to jest możliwość że uszkodzony regulator będzie powodował błąd, np sondy że zły skład mieszanki.

Re: Regulator ciśnienia paliwa

PostNapisane: 14 lis 2012 20:02:48
przez RADEK_DUZY
Czyli może ale nie musi.
Mam taki zgrzyt.
Auto na benzynie przerywa, kicha itp. Na lpg wszystko jest w porządku.
Gazownik stwierdził, że jak chodzi na gazie to pobiera też benzynę i że to wina padniętego regulatora.
Przy temp. otoczenia poniżej 10 stopni C zapala się czasem Check Engine tak na lekko rozgrzanym silniku, później zazwyczaj kontrolka gaśnie.
Na rozgrzany silniku, na benzynie pracuje równiej ale trochę przerywa też przy przyspieszaniu.
Latem kontrolka wogóle się nie zapalała.
Po sczytaniu błędów metoda spinaczową pokazało 31(czujnik położenia wału, ale to standard) i 71 (czujnik temp. powietrza-za wysokie napięcie).
Po wykasowaniu błedów i uruchomieniu auta błąd 71 pojawia się od nowa.
Na ile się dało to wyczyściłem kanał i czujnik, ale na niewiele się to zdało bo nie ma żadnej poprawy.
Co jeszcze powinienem sprawdzić?

Pozdrawiam
Radek

Re: Regulator ciśnienia paliwa

PostNapisane: 14 lis 2012 20:20:50
przez brum
wymień czujnik temperatury skoro jest uszkodzony.
wcześniej sprawdź przewody od niego.

Re: Regulator ciśnienia paliwa

PostNapisane: 14 lis 2012 23:09:57
przez JJKILLER
Wymontuj listwę wtryskową, wyjmij wtryskiwacze, namocz na noc w nafcie, rano wytrzyj, osusz i zmontuj wszystko do kupy. U mnie taki przerywania i strzały na PB były jak wtrzyski nie rozpylały benzyny tylko ją lały bo końcówki wtrysków były zalepione mazutem z gazu. Jeśli to nie pomoże to przy padniętym regulatorze są tylko 2 objawy.
Padł i się nie otwiera - zwiększone ciśnienie paliwa na listwie, większe spalanie.
Padł i się nie zamyka - zmniejszone ciśnienie na listwie, spora utrata mocy poprzez ubogą mieszankę
Ciśnienie na listwie powinno być ok 3 bar, powyżej otwiera się regulator i upuszcza nadmiar PB do baku.

Re: Regulator ciśnienia paliwa

PostNapisane: 15 lis 2012 08:05:32
przez RADEK_DUZY
Dzięki za sugestie, zacznę od tego czujnika. Demontaż listwy to chyba nie ten stopień wtajemniczenia.
Podpowiedzcie mi, jak wezmę multimetr , to na którym pinie we wtyczce od przepływomierza powinienem dokonać pomiarów żeby sprawdzić czy przewody do czujnika i z czujnika są drożne i jakie tam powinny byś wartości?

Pozdrawiam

Re: Regulator ciśnienia paliwa

PostNapisane: 15 lis 2012 18:34:42
przez brum
tak można sprawdzić czujnik
czujnik temp.JPG


dodatkowo zmierz napięcie jakie jest na wtyczce pomiędzy pinami 4 i 5. Jak nic nie pokaże to zmierz 4 i 5 z masą.

Re: Regulator ciśnienia paliwa

PostNapisane: 16 lis 2012 07:18:18
przez RADEK_DUZY
Dzięki za podpowiedź. Jak pomierzę to napiszę co i jak.

Pozdrawiam

[A2.4]Regulator ciśnienia paliwa

PostNapisane: 26 lut 2013 15:58:10
przez filarm
Czy we frocie a 2.4 da się zamontować regulator z tej aukcji:


http://allegro.pl/regulator-cisnienia-paliwa-uniwersalny-red-fpr04-i3013250506.html

Mój przepuszcza całe paliwo na powrót, to już 3 używka i mam dość a cena nowego ponad 300zł mnie przeraża :shock:

Próbował ktoś takiego wynalazku?

Re: [A2.4]Regulator ciśnienia paliwa

PostNapisane: 26 lut 2013 20:05:37
przez Satan
możesz zawsze zmniejszyć średnicę rurki za listwą to będzie za darmo.

Re: [A2.4]Regulator ciśnienia paliwa

PostNapisane: 26 lut 2013 20:19:02
przez adrianee36
ja miałem taki w BMW i sie sprawdzało , oczywiscie musi byc z mozliwosci regulacji ;)

Re: [A2.4]Regulator ciśnienia paliwa

PostNapisane: 26 lut 2013 20:22:01
przez filarm
Ten ma regulacje od 0-10 a frota ma chyba mieć 3 jak dobrze pamiętam...no i ten regulator ma jakiś kruciec na podciśnienie z kolektora-oryginalny też ma więc może by to się sprawdziło...są oczywiście tańsze na allegro takie same :D

Ciśnienie palia .

PostNapisane: 10 gru 2014 16:40:44
przez homen
Witam, kto mi wytłumaczy o co chodzi widzę że wszyscy piszą że ciśnienie na listwie paliwa powinno być ok 3 bar, mechanik mi zamówił pompę która ma wydajność 0,84bar i twierdzi że jest to dokładnie do tego modelu rocznika i pojemności. Pompa jest w zbiorniku . Czy we fronterze 2,4l i były dwa rodzaje pomp ?? ( a auto jak nie paliło tak nie pali) Pozdrawiam i proszę o poradę .

Re: Ciśnienie palia .

PostNapisane: 10 gru 2014 17:15:02
przez brum
pompa ma być 3 bar a nie ledwo 1.

Re: Ciśnienie palia .

PostNapisane: 10 gru 2014 17:31:00
przez homen
Na allegro znalazłem dwa rodzaje http://allegro.pl/nowa-pompa-paliwa-ope ... 48656.html 3.5 bar oraz http://allegro.pl/delphi-pompa-paliwa-o ... 66326.html 0,83 a w katalogu inter cars jest tylko 0,83 bar czyli są to jakieś błędne dane.

Re: Ciśnienie palia .

PostNapisane: 10 gru 2014 17:48:09
przez brum
0.8 to raczej do jednopunktu.