Na zimnym silniku ustawiasz poszczególne tłoki w GMP, luzujesz nakrętki na konikach i dokręcasz je tak, żeby tylko skasować luz, a następnie, od tego momentu, jeden pełny obrót nakrętki.
I to jest podstawowa, wyjściowa regulacja. Dalej:
Zakładasz pokrywę, nagrzewasz silnik do normalnej temperatury pracy, zdejmujesz pokrywę i teraz zaczynają się jaja
Improwizujesz jakąś osłonę, żeby obracający się podczas pracy silnika wałek rozrządu (a głównie zębatka i łańcuch) nie zabryzgał olejem wszystkiego dookoła.
Uruchamiasz silnik.
Zaczynając od pierwszego cylindra, luzujesz nakrętkę na koniku aż zacznie klekotać, następnie powoli dokręcasz aż klekotanie ustanie i od tego momentu dokręcasz jeszcze jeden pełny obrót, etapami po 90 stopni, czekając co najmniej 10 sekund po każdym etapie.
Powodzenia
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)