![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![shocked :shock:](./images/smilies/12omg.gif)
![niewiem :niewiem:](./images/smilies/17niewiem.gif)
![stop :stop1:](./images/smilies/52stop.gif)
![stop :stop:](./images/smilies/icon_stop.gif)
Witamy ! |
---|
|
jrzeuski napisał(a):Zwłaszcza, że jak się kupi komplet, to da się z niego coś sprawnego wybrać, bo najczęściej do wymiany jest mniej niż 4
filarm napisał(a):Kończę powoli reanimacje mojej frotkisilnik poskładany(po kapitalnym remoncie:D) odpalony i dalej cos nie chce jezdzić...mechanik powiedzial że jeden wtrysk leje...ceny nowych są szokujące i wogule w mojej okolicy są trudno dostępne...wiecie może gdzie regenerują wtryski do benzyny ?? gdzie bym nie zapytał to goście wyglądają jakbym nie po polsku mówił o tak:
![]()
![]()
![]()
więc może ktoś wie czy ktoś gdzieś je regeneruje czy tylko nowe wchodzą w gre...jeden gość mi oferował mycie wtrysków ponoć że ma pomóc(jakoś w to nie wierze-w dieslu nie pomaga)próbował ktoś?? Jestem z okolic bielska żywca często bywam w suchej i makowie...może ktoś wie coś o regeneracji w tych stronach??
filarm napisał(a):...jeden gość mi oferował mycie wtrysków ponoć że ma pomóc...
JJKILLER napisał(a):filarm napisał(a):...jeden gość mi oferował mycie wtrysków ponoć że ma pomóc...
To nie do końca jest mycie.
Najpierw moczy się wtryski w jakimś siuwaksie, potem kąpiel w ultradźwiękach, potem wtryski podpina się pod urządzenie, które daje pulsacyjne napięcie, (aby iglica pracowała), i z tym podpięciem ponownie do siuwaksu (aby iglica w nim pracowała), później podpina się ciśnienie aby resztka z wtrysku wylazła, i na końcu podłącza się tryski do listwy testowej. Każdy wtrysk jest wsunięty w próbówkę i następuje symulacja pracy, na koniec patrzy się czy we wszystkich próbówkach jest napsikane tyle samo paliwa, jeśli nie to czytaj od początku.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości