szladziu napisał(a):najlepiej jak ktoś co ma frontere 2.4 sprawdził by u siebie a jeszcze jedno do cewki idzie tylko jedna kostka ?? bo w cewce jest jedna kostka wsadzona a dwa wejścia ma
Masz tyle danych że możesz śmiało działać dalej
Witamy ! |
---|
|
szladziu napisał(a):najlepiej jak ktoś co ma frontere 2.4 sprawdził by u siebie a jeszcze jedno do cewki idzie tylko jedna kostka ?? bo w cewce jest jedna kostka wsadzona a dwa wejścia ma
zasilanie na cewke jest ale 11,7 a akumulator ma 12.8
basti1234 napisał(a):Witam wszystkich! Potrzebuje pomocy!Mam Fronterke Long 2.4 93r z gazem.Jechałem zawieść żonke do pracy i zacęła mi szrpać,a po wciśnięciu gazu muliła.Zawiozłem ją i jak wracałem do domu to sama mi zgasła,ciężko było ją odpalić ale odpliła,ujechałem pare metrów i znów zgasła.Kręciłem ją zapalała i zaraz gasła ,tak aż do wykonczenia akumulatora.Pomóżcie mi bo nie wiem co to może być.Pompa i filtr paliwa wymieniony tydzień temu.RATUNKU!!
Kpt.Saper napisał(a):Witam , szmat czasu miną od ostatniego mojego postu ale co to był za czas , , frota ma praktycznie nowy silnik remont kapitalny od góry do dołu i z prawej na lewą stronę, malo tego od przodu do tyłu też powymieniane filtry pompa paliwa kable w sumie kupa roboty ale po tygodniu radosci zgasła i nie odpala . Czujniki powymieniane komp był podmieniony i dalej klops pomysły mi się skończyły paliwo jest iskra jest a wtryski nie pracują ciśnienie na listwie wtryskowej 5 barów aha był założony nowy obwód do pompy paliwa z przekaźnikiem omijający oryginalny przekaźnik tak aby pompa startowała przed silnikiem nie miało to jednak wpływu na odpalanie bo chodził a teraz wygląda na to że brak sygnału sterującego wtryskami co się stało??? Może ktoś coś podpowie.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość