Witam, mam taki problem niedawno wymienilem pompe paliwa i krotko sie cieszyłem dobra praca silnika otorz podczas pierwszego wyjazdu silnik zaczął pracować jakby nie na wszystkich cylindrach pozniej stopniowo tracil moc i obroty tak ze zostaly mu tylko wolne obroty...a pod gorke malutka gdzie normalnie na 5 biegu jade jechalem ledwo na 1 na reduktorze
![shocked :shock:](./images/smilies/12omg.gif)
i to na polsprzegle
![shocked :shock:](./images/smilies/12omg.gif)
wolne obroty ma na dodanie gazu nie reaguje prawie wogule chyba ze naciskam gaz polsacyjnie to wtedy moze fgo do ok 2-3tys wykrecic na luzie ale tylko na chwile...a i jak dotknalem sie kabli wys napiecia to tak mnie walnelo
![killer :killer:](./images/smilies/icon_killer.gif)
to bylo w niedziele a w poniedzialek juz nie zapali wogule
![!@#$%&* :wsciekly:](./images/smilies/icon_wsciekly2.gif)
wymienilem kable wysokiego napiecia i zadnej roznicy zobaczylem jednak bo bylo juz ciemno podczas wymiany ze jak krece rozrusznikiem to te kable swieca miejscami na niebiesko
![shocked :shock:](./images/smilies/12omg.gif)
zwlaszcza ten od cewki do kopułki...a cewke tez wymienilem i tez bez roznicy...dzis zaraz wymienie swiece mam tez czujnik wału w domu tylko nei wiem jak wyjac ten stary bez demontazu oslony dolnej...POMOCy bo juz nie wiem co jest z tym autem...kody bledow 31 i 61 zawsze takie mam a auto chodzilo dawniej...
-- Dodano 15 gru 2011 20:58:54 --
o kurde OTÓŻ sie pisze sorry za błąd
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
A 2.4i --> REMONTOMODYFIKACJE IN PROGRESS...