przez Andy » 06 lut 2011 14:09:02
Koledzy! Pomocy...
Po kapitalnym myciu wnętrza auta i praniu tapicerki nie palą dwa pierwsze cylindry (od przodu silnika).
Słychać klekot i basowe pomruki gdzieś z okolic tych cylindrów. Przedmuch?
Na benzynie obroty ok 1000 i falują na gazie ok 1200 i nieco równiejsze.
Jakieś 2 tys. kilometrów temu wymieniona uszczelka pod głowicą.
Sprawdzony zapłon - iskra na świecach jest.
Rezystancja wtryskiwaczy 16,2 oma. Nie miałem LEDy żeby sprawdzić sygnał - jutro sprawdzę.
Napięcie na wtryskiwacze - ponad 12 volt.
Pytania:
1 zalany/zawilgocony komputer? Gdzie on jest?
2 sterownik wtrysku? Występuje takie coś? Gdzie?
Zatarte wtryskiwacze? Dwa na raz? Jak sprawdzić i/lub uruchomić?
3 Zapchany uszkodzony układ paliwa? Jak diagnozować? (trochę pojeździłem z niskim stanem w baku)
4 Uszczelka pod głowicą wydmuchana?
5 Inne pomysły?
PS Ała! jeden kabel WN "kopie"!
Nowy temat, bo inaczej musiałbym porozwalać się trochę na elektrykę, trochę na silniki. A niczego podobnego nie znalazłem...
Ostatnio edytowano 06 lut 2011 15:12:52 przez
Andy, łącznie edytowano 1 raz