Strona 1 z 1
Przewód paliwowy, wymiana całości

Napisane:
11 mar 2019 11:24:28
przez mazurkas007
Witam,
Mam zamiar wymienić cały przewód paliwowy od pompki aż do komory silnika na jednolity, zbrojony, gumowy, bez rurek stalowych po drodze.
Czy dostanę się bezkolizyjnie do pompki paliwowej, czy jednak trzeba bak zdejmować ?
Re: Przewód paliwowy, wymiana całości

Napisane:
11 mar 2019 12:03:49
przez jrzeuski
Albo bak w dół albo flex w dłoń i tniesz podłogę.
Re: Przewód paliwowy, wymiana całości

Napisane:
11 mar 2019 21:56:31
przez mazurkas007
jrzeuski napisał(a):Albo bak w dół albo flex w dłoń i tniesz podłogę.
No i ok.
Re: Przewód paliwowy, wymiana całości

Napisane:
12 mar 2019 16:09:10
przez Semir
Ewentualnie male raczki i zewnetrzna pompa.
Osobiscie wole opuscic bak.
Mocowania baku lubia korodowac.
Re: Przewód paliwowy, wymiana całości

Napisane:
08 maja 2019 13:55:55
przez mazurkas007
Ta metalowa rurka paliwowa, która idzie po ramie, to się gdzieś kupi z metra ?
Wymienialiście na stalową jak oryginał, czy może nierdzewka albo miedziana.
Jaka tam jest średnica wewn, bo zewnętrzna około 6mm.
Re: Przewód paliwowy, wymiana całości

Napisane:
08 maja 2019 14:15:46
przez jrzeuski
Daj sobie spokój z szukaniem stali, montuj miedź. Najlepiej po całości ramą aż pod maskę a nie po skrzyni.
Re: Przewód paliwowy, wymiana całości

Napisane:
08 maja 2019 14:28:48
przez mazurkas007
jrzeuski napisał(a):Daj sobie spokój z szukaniem stali, montuj miedź. Najlepiej po całości ramą aż pod maskę a nie po skrzyni.
Ale chcę się wpiąć w ten gumowy wężyk, który idzie z góry z baku.
Tak, żeby rurka była nowa a wężyk oryginalny został.
Re: Przewód paliwowy, wymiana całości

Napisane:
08 maja 2019 21:50:49
przez tupek
Ja wymieniłem wszystkie gumowe oprócz właśnie tych stalowych idących nad skrzynią które moim zdaniem są w bardzo dobrym stanie.
Oczywiście odradzam montaż przewodów gumowych w oplocie stalowym.