przez Michał » 06 lis 2014 23:20:28
Sterownik silnika jest za popielniczką. Niestety żeby się tam dostać (jest osłonięty taką blachą) musisz zdemontować radio, ramkę radia wraz z wyświetlaczem oraz popielniczkę. A żeby wyjąć komputer to by się przydało jeszcze zdemontować osłonę tunelu tą w której jest mieszek od wajch skrzyni biegów i reduktora (właściwie to podłokietnik też bo go najpierw się zdejmuje).
Ale nie ma się co bać to kilka wkrętów i roboty na pół godziny no powiedzmy 40 minut.
Sterownik łatwo poznasz - wchodzą do niego trzy wiązki kabli. Jeśli byś nie miał tej blachy osłaniającej sterownik (u mnie jest) to numer powinien być widoczny po demontaży radia z ramką (popielniczka jest w tej ramce - masz trzy wkręty jak dobrze pamiętam, dwa nad radiem i jeden za popielniczką, wyjmujesz najpierw radio - nie wiem jak to wygląda z radiem opla bo mam jakieś sony - potem popielniczkę, odkręcasz wkręty i zdejmujesz ramkę).
Michał
------------------------------------------------------------------
BYŁ: OPEL Frontera B 2000r LONG, 2,2 16V+LPG, Pirelli Scorpion A/T 31" (no około 275/70R16
)
JEEP GC WJ 4.0 2000r LAREDO Lift +4" ,Hankook DynaPro ATm RF10 245/75 R16, K&N, Magnaflow