
Witamy ! |
---|
|
Wookash napisał(a):Wspawać tłumiki przelotowe na moich katalizatorach nie było napisane że to katalizotory. I ciekaw jestem jak diagnosta sprawdzi czy kat to kat czy coś innego. Chyba że będzie tam zwykła rura to inna bajka. Będzie musiał podpiąć sondę w wydech i sprawdzić spaliny ale jaka gwarancja że nawet mając katalizator będą one w normie i czy w ogóle będzie mu się chciało to robić. Moim zdaniem wycinać i się nie przejmować bo można tylko na tym zyskać zarówno poprawieniem osiągów samochodu jak i finansowo.
mpl napisał(a):...kto nie pojedzie na przegląd to sonda w rurę wydechową jest wkładana...
Jarek sp3swj napisał(a):
możliwe że wiele problemów - włącznie z uszczelkami pod głowicą jest spowodowanych KATem.
Gadałem kilka dni temu z moim mechanikiem i mówił że dobrze iż głowicy nie przegrzało mi to zapchanie KATa... bo mogło się skończyć gorzej... jakbym uparcie dłużej tak jeździł....
sledz napisał(a):...na PB też czasami walnie w tłumik
Wymiana świec przewodów a nawet kontrolera wtrysku LPG i wielokrotne ustawianie składu mieszanki nie skutkują. Ćiągle wali mi w tłumik![]()
Rozważam ponowne wstawienie katalizatora ,tyle że drożnego.
michal1420 napisał(a):panowie odgrzeje kotleta troche...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość