przez jrzeuski » 13 lis 2019 14:28:49
Też z tym walczyłem i żałowałem, że go nie wykręciłem jak silnik był wyjęty, bo tylko wtedy jest dostęp. Albo trzeba uciąć klucz albo go wygiąć tak, żeby dał się nałożyć i kręcić. Odkręciłem też całą podstawę, bo myślałem, że wtedy będzie łatwiej, ale nic z tego, także nawet nie próbuj. Ale jeśli masz jak unieść silnik, to odkręc go od łap i może wtedy klucz minie się z ramą. Tego nie próbowałem.
No mud, no funFrota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition
naprawy i motanie Frotek 
SMS/PW/email/czat.