przez mazurkas007 » 21 mar 2009 17:08:57
Przepustnica nie ma tu nic do gadania. Problem jest albo w czujniku położenia przepustnicy, albo silnik krokowy, albo przepływomierz oraz wszelkie wtyczki i kabelki które idą do tych urządzeń.
Ja gdy u siebie szukałem winnego, to gasiłem silnik, wyciągałem wtyczke od któregoś i odpalałem. Okazało się, że po odłączeniu krokowego i przepływomierza było jeszcze gorzej, a po odłączeniu czujnika przepustnicy nic sie nie zmieniło. Wymieniłem czujnik i wszystko wróciło do normy.
Sprawdź również wtyczki, czy z któregoś pina nie ma zwarcia do masy, albo czy nie ma przebicia miedzy pinami. Potraktuj wszystko środkiem do usuwania wilgoci. To jest urok zelektryfikowanych pojazdów, prądy spierdzielają gdzie chcą i juz.
Sprawdz też wszystkie wężyki, wąż który idzie od filtra do przepustnicy, połączenie przepustnicy z silnikiem itp. Jak gdzieś się dostaje lewe powietrze to komputer będzie głupiaj i wyświetlał fałszywe komunikaty.
była Frotka zmotka 3.2, będzie druga edycja 2.2
Podróże bez granic : Polska, Niemcy, Estonia, Litwa, Łotwa, Rosja, Rumunia, Mołdawia, Finlandia, Węgry, Włochy, Austria, Czechy, Słowacja, San Marino, Szwecja, Tajlandia, Malezja - tam byliśmy na kołach.