[A] Frontera A Sport 2.0 1995 Odczyt błędów i co powodują

Witam
Mam pewien problem z rana, w samochodzie spadają obroty lub po dodaniu gazu samochód gaśnie i nie przerwanie świeci się check engine (nawet jak problem ustąpi). Po przejechaniu kilkudziesięciu metrów problem ustępuje. Próbowałem podłączyć france pod swój komputer go comma ale mimo przerabiania końcówki 10 pinowej nie nastąpiło połączenie. Jednakże wyszukałem filmik jak doprowadzić do autodiagnozy mostkując piny a i b. W załączonym filmiku ukazane są błędy, prosił bym kogoś kto umie je odczytywać żeby mi pomógł je odszyfrować i doradzić co może być przyczyną występowania tych błędów.
Kolega na grupie na FB podpowiedział że mogą to być te błędy jednocześnie nie jest w stanie wskazać co je powoduje jaki podzespół w samochodzie. Najbardziej interesuje mnie ta informacja o niskim napięciu, czy to jest napięcie akumulatora czy jakiś magik druciarz grzebali przy elektryce.:
12 - rozpoczęcie diagnostyki
145 - Immobilizer - zły sygnał
144 - Immobilizer - brak sygnału
69 - Czujnik temperatury powietrza - zbyt niskie napięcie
45 - Sonda lambda - bogata mieszanka
13 - Sonda lambda - brak sygnału
57 - Stopień wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt niskie napięcie
Lub
69 Przepływonierz powietrza masowy lub jego obwód (GM Multec)"
13 Sonda lambda lub jej obwód, brak zmian napięcia/rozwarty obwód
45 Sonda lambda lub jej obwód, za bogata mieszanka paliwowo – powietrzna
https://www.youtube.com/watch?v=IZTiQ7R ... iuszSawicz
Mam pewien problem z rana, w samochodzie spadają obroty lub po dodaniu gazu samochód gaśnie i nie przerwanie świeci się check engine (nawet jak problem ustąpi). Po przejechaniu kilkudziesięciu metrów problem ustępuje. Próbowałem podłączyć france pod swój komputer go comma ale mimo przerabiania końcówki 10 pinowej nie nastąpiło połączenie. Jednakże wyszukałem filmik jak doprowadzić do autodiagnozy mostkując piny a i b. W załączonym filmiku ukazane są błędy, prosił bym kogoś kto umie je odczytywać żeby mi pomógł je odszyfrować i doradzić co może być przyczyną występowania tych błędów.
Kolega na grupie na FB podpowiedział że mogą to być te błędy jednocześnie nie jest w stanie wskazać co je powoduje jaki podzespół w samochodzie. Najbardziej interesuje mnie ta informacja o niskim napięciu, czy to jest napięcie akumulatora czy jakiś magik druciarz grzebali przy elektryce.:
12 - rozpoczęcie diagnostyki
145 - Immobilizer - zły sygnał
144 - Immobilizer - brak sygnału
69 - Czujnik temperatury powietrza - zbyt niskie napięcie
45 - Sonda lambda - bogata mieszanka
13 - Sonda lambda - brak sygnału
57 - Stopień wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt niskie napięcie
Lub
69 Przepływonierz powietrza masowy lub jego obwód (GM Multec)"
13 Sonda lambda lub jej obwód, brak zmian napięcia/rozwarty obwód
45 Sonda lambda lub jej obwód, za bogata mieszanka paliwowo – powietrzna
https://www.youtube.com/watch?v=IZTiQ7R ... iuszSawicz