Strona 1 z 1

[2.0] pasek wieloklinowy

PostNapisane: 09 cze 2020 20:56:49
przez azazello
witam
jestem nowy... no nie całkiem. obserwuję od lat ale nie byłem aktywny... frotkę mam od ponad dziesięciu lat. eksploatowana po leśnych i polnych, drogach i bezdrożach warmiński mazurskiego... bezproblemowa. benzyna, bez gazu. jestem pierwszym właścicielem w Polsce. frotka z Włoch. blacha super, mały przebieg, powystawowa. produkcja 1995 a pierwsza rejestracja włoska 1998 - stała w salonie ;)
bezproblemowa ale ostatnio... pękł pasek wieloklinowy. okazało się że rozsypało się łożysko rolki napinacza. pasek tarł, przypalił się i w końcu... dał d.
rozmiar oczywiście nie do odczytania. No i się zaczęło. rolka napinacza bez problemu. zaproponowali pasek 1700 i coś luźny jak stare gacie. w sklepie doszli do wniosku że przy awarii "odfrunęła" rolka prowadząca ??? :niewiem: :niewiem: ale w ofercie jej nie mają. jest tak. koło pasowe alternatora. koło wspomagania kierownicy. rolka napinacza. koło pasowe na wale i TO WSZYSTKO.
POMOCY ! :thx: nie bardzo wiem co robić a w necie informacje mało precyzyjne. pozdrawiam Azazello :evil2: