[2.0i B+G] Silnik pracuje nierówno i ciężko zapala na ciepło
Napisane: 02 lip 2019 05:24:00
Dzień dobry
Po zakupie mojej wymarzonej Frotki pojawiły się pierwsze problemy.
Pewnego dnia Frotka zaczęła bardzo przerywać na gazie (sekwencja), przełączyłem ją na benzynę i tak jeździłem po mieście ok. 1h, nagle zgasła i nie dało jej się uruchomić na nowo. Schowałem ją na podwórko.
Objawy:
-Bardzo ciężko zapala na ciepło, trzeba naprawdę długo kręcić, aby zaskoczyła. Na zimno zapala "od strzała".
-Pracuje nierówno, falują obroty zarówno na gazie jak i na benzynie (I na zimnym i na ciepłym).
-Brak mocy
Wykonane rzeczy:
-Sprawdzenie kompresji - Na zimno 10bar na wszystkich cylindrach, na ciepło 9bar na wszystkich cylindrach.
-Wymiana czujnika temperatury
-Wymiana czujnika położenia wału
Wymiana czujnika przepustnicy
Kody błyskowe: 21, 31, 74
Czy ktoś już miał taki problem? Bardzo proszę o pomoc bo na tę chwilę brak mi już pomysłów.
Po zakupie mojej wymarzonej Frotki pojawiły się pierwsze problemy.
Pewnego dnia Frotka zaczęła bardzo przerywać na gazie (sekwencja), przełączyłem ją na benzynę i tak jeździłem po mieście ok. 1h, nagle zgasła i nie dało jej się uruchomić na nowo. Schowałem ją na podwórko.
Objawy:
-Bardzo ciężko zapala na ciepło, trzeba naprawdę długo kręcić, aby zaskoczyła. Na zimno zapala "od strzała".
-Pracuje nierówno, falują obroty zarówno na gazie jak i na benzynie (I na zimnym i na ciepłym).
-Brak mocy
Wykonane rzeczy:
-Sprawdzenie kompresji - Na zimno 10bar na wszystkich cylindrach, na ciepło 9bar na wszystkich cylindrach.
-Wymiana czujnika temperatury
-Wymiana czujnika położenia wału
Wymiana czujnika przepustnicy
Kody błyskowe: 21, 31, 74
Czy ktoś już miał taki problem? Bardzo proszę o pomoc bo na tę chwilę brak mi już pomysłów.