Witam wszystkich forumowiczów, nie mogłem znaleźć nic na temat
Mam problem z moja Frota A2.0i B + G Sport 1992. Mianowicie auto rano odpala ideolo na strzala, po krótkim postoju też czy rozgrzany czy zimny nie ma roznicy
Problem tkwi w tym, że gdy postój jest dłuższy niz 15/20 minut muszę długo kręcic by odpalic. Auto jeździ bez zarzutu na B czy G ładnie się wkręca nie przerywa, nie dusi itd.
- Filtr Paliwa jest nowy
- Nowy reduktor gazu AT07 150hp wyregulowany u gazownika
- Świece czyściutkie ładna mocna iskra, 2 punktowe. Jedna Boscha 3 NGK
- Przewody zaplonowe nie przetarte bez przebić
- Dołożyłem zawór zwrotny na zasilaniu i powrocie benzy ,myślałem, że się paliwo cofa
- Filtr powietrza czysty nie ruszalem
- Dolot szczelny wszystkie przewody opaski na swoim miejscu
- Brak kata - nie mialem czasu jeszcze wstawic strumienicy
2sprawa Wskazówka temp po rozgrzaniu silnika na przed ostatniej kresce i waha sie o 1 mm do góry i na dól. Nie za wysoko? Wisko chyba prosi sie o zmiane strasznie słabe jest można zatrzymać palcami (układ w miare czysty tzn nie ma duzych ilosciu osadu + nowiutki płyn)
Brak jednego przekaźnika przy lampie od strony kierowcy tego od srodka, jest tylko czarny ktory steruje na pompa paliwa