Strona 1 z 2

[A 2.0] Pompa paliwa

PostNapisane: 20 gru 2011 18:54:45
przez Grisza
Witam a więc zaczyna. Mam problem moja Frota jest z 94 roku i do pompy dochodzą cztery przewody dwa na bolce i dwa we wtyczce zakupiłem dziś pompę od Frotki 98 roku i jest tam tylko wtyczka jak mam przerobić aby pasowało :shock:

Re: [A 2,0] Pompa paliwa

PostNapisane: 20 gru 2011 20:04:03
przez Arni
Napisałeś , ze jest tam tylko wtyczka a ile przewodów wchodzi do tej wtyczki?

Re: [A 2,0] Pompa paliwa

PostNapisane: 20 gru 2011 20:32:55
przez Grisza
do tej z roku 98 cztery przewody

Re: [A 2,0] Pompa paliwa

PostNapisane: 23 gru 2011 02:05:00
przez damianEK691965
sekcja zwłok starej 2 zapewne na pływak i dwa do zasilania tylko wyczaj gdzie 12v dochodzi i masz odpowiedź patrz że u Siebie nie zwróciłem na to uwagi :shock:

Re: [A 2,0] Pompa paliwa

PostNapisane: 17 sty 2012 20:29:51
przez vciq
Podepnę się pod temat. Z racji tego iż padła mi już całkiem instalacja LPG zaczynam się bardziej interesować benzyną. I tu jest problem... Jak kupiłem frotę to spaliła mi się pompa. Zakupiłem nową i jazda. Wszystko niby ok ale jak mam "mało" paliwa to nie chce odpalić. Jak do odpalałem na gazie i przejechałem jakiś dystans i przełączyłem na benzynę to już zagadał i jechał. Po wyłączeniu silnika i odczekaniu jakieś 30 min to samo. Jak lpg było ok to zawsze miałem pewną ilość benzyny tak żeby zaszwsze odpalił ale teraz wolabym mieć to sprawne. Nie wiem nigdy dokładnie przy jakiej ilość paliwa to się dzieje bo wskaźnik mam padnięty(teraz równierz z tym walczę)I tu nasówa mi się pytanie: Czy mogłem pomylić przewody paliwowe na pompie paliwa?

Re: [A 2,0] Pompa paliwa

PostNapisane: 17 sty 2012 22:57:37
przez Odoll
jak na rozgrzanym silniku na gazie przełączasz na benzynę i działa to NIE mogłeś pomylić , przyczyna jest gdzie indziej ale gdzie to ja :niewiem:

Re: [A 2,0] Pompa paliwa

PostNapisane: 18 sty 2012 13:43:38
przez vciq
Jak rozmawiałem ze znajomym mechaniorem to stwierdził że pompa może być za słaba i musi mieć odpowiednie ciśnienie...
Właśnie wróciłem z regulacji gazu, niby wszystko pięknie ale... dalej mi przerywa na niskich. Koleś stwierdził że kopułka i palec do wymiany... ide poszukać na forum tańszą alternatywe wymiany :) Ale chociaż jedno mnie raduje przy przebiegu 260 tys miałem wzorową analizę spalin i szczelniutki układ wydechowy :)

Re: [A 2,0] Pompa paliwa

PostNapisane: 02 lut 2012 08:31:09
przez fly_jabko
Ja w mojej 2,4 mam wtryski do wymiany, ale trochę drogie są... Nie chciała odpalać, pomogło podniesienie ciśnienia na listwie wtryskowej do 4bar. niestety standardowe pompy nie radziły sobie z tym (w ciągu miesiąca spaliłem 2 sztuki) zakupiłem więc pompę od golfa 1 generacji wersji GTI (no oczywiście zamiennik) daje 6,5 bar i co najważniejsze - nie pływa w paliwie, a wisi nie przewodach i tak też ją zamontowałem a rurę ssącą z odpowiednim filtrem na dnie baku. już się nie martwię że mało paliwa i nie odpalę... Ta wyciągnie do ostatniej kropelki...

Pompa paliwa

PostNapisane: 14 lip 2015 22:53:53
przez jurbassteck

Re: Pompa paliwa

PostNapisane: 15 lip 2015 07:05:17
przez Cuba
Wszystko od jednego chińczyka :wink: przy zewnętrznej więcej zabawy przy pierwszym założeniu, później znacznie lepsze dojście, a przy tych pompach może być szybko potrzebne.

Re: [A 2.0] Pompa paliwa

PostNapisane: 15 lip 2015 10:07:55
przez jurbassteck
A możesz polecić jakąś taka, która wytrzyma ciut dłużej?
Znalazłem jeszcze coś takiego (ogólnie ten sklep posiada dużo pomp..
http://pompapaliwa.com.pl/pl/pompa-paliwa-zewnetrzna-uniwersalna-6-bar-nowa.html

Re: [A 2.0] Pompa paliwa

PostNapisane: 15 lip 2015 13:22:28
przez jrzeuski
Nic dlugo nie wytrzyma, jesli w baku jest syf.

Re: [A 2.0] Pompa paliwa

PostNapisane: 15 lip 2015 14:26:49
przez jurbassteck
Racja..
Podejrzewam, że poprzedni właściciele nie zaglądali do baku od nowości :)

Edytowany 11 sierpnia :)
Jednak ktoś zaglądał do baku..
Górna część mocowania kosza zardzewiała i podziurawiona, poklejona silikonem i brak oryginalnych podłączeń dla czujnika i pompy i przewodów paliwowych.
Dodatkowo wstawiona jakaś gumowa rurka jako doprowadzenie powrotu.
Najgorsze jest jednak to, ze pompa nie była oryginalna (mam na myśli parametry bo boschowska była), sprawdzałem z gościem od regeneracji pomp i to nie miało prawa działać.. Pompa była od monowtrysku, czyli dawała za małe ciśnienie i to mi wszystko ładnie wyjaśniło. To spalanie na poziomie zwykłej osobówki (w trasie 7, w miwście ostatnio jak liczyłem wyszło mi 9l/100) przy jednoczesnym braku mocy i duszeniu się było spowodowane właśnie tym.
Oczywiście do tego doszły jeszcze zasyfione jakąś mazią przewody elektryczne na zewnątrz i kupa piasku rdzawego w koszu pompy.
Właśnie jestem na etapie zamawiania używanej i regenerowanej pompy do tego silnika i czekam na przewody paliwowe które przy okazji zmienię.

-- 20 sie 2015 00:25:04 --

Proszę o wybaczenie postu pod postem..
Pompa wymieniona, kupiłem regenerowana o odpowiednich parametrach, pasująca do c20ne.
Dlaczego to piszę? Poprzednia pompa (ta zamontowana) jak się okazało była przystosowana do monowtrysku a co za tym idzie dawała zbyt małe ciśnienie i za mały przepust paliwa.
Oczywiście trzeba było zrobić mix z kosza od mojej Froty i góry kosza od diesla.
Udało się bez problemów, nie licząc gniazda elektrycznego które ma specyficzna wtyczkę nie do dostania w sklepie (zrobiłem podłączenie na konektory), oczywiście masa przeprowadzona na nowo, przewody paliwowe również nówki :)
Frotka jeździ i nawet ma moc :P

Problem z uruchomieniem

PostNapisane: 20 sie 2016 14:21:34
przez maniek-deblin
Witam wszystkich posiadaczy frotek.
Mam problem z odpaleniem froty 2.0 8v jak jest zimna lub po dłuższym postoju pali z drugiego lub trzeciego strzała, ale jak postoi na słońcu w upale to pali od strzała nawet po nocy.Wymieniłem już kopułkę świece i przewody,co wy o tym sądzicie i co może być przyczyną.Chcę wymienić jeszcze alternator na mocniejszy 100-120 a z jakiego auta pasuje bez przeróbek i ostatnie zapytanie co może być przyczyną restartowania się zegarka przy uruchamianiu silnika.

Re: Problem z uruchomieniem

PostNapisane: 20 sie 2016 18:26:18
przez brum
Możliwe słabe ciśnienie paliwa. Lub zepsuty jakiś czujnik temp.
Resetowanie zegarka to spadek napięcia np przez słabą masę lub akumulator.

Re: Problem z uruchomieniem

PostNapisane: 22 sie 2016 18:00:36
przez maniek-deblin
Dzięki jutro wymienię czujnik te pompy paliwowe co są na allegro do froty to coś wartę czy założyć zewnętrzną pompę

-- 28 sie 2016 09:47:46 --

wymiana czujnika nic nie dała zakupiłem więc nową pompę paliwową autko pali na dotyk stara dawała 1,5 bara o wiele za mało

-- 28 sie 2016 09:49:06 --

maniek-deblin napisał(a):Dzięki jutro wymienię czujnik te pompy paliwowe co są na allegro do froty to coś wartę czy założyć zewnętrzną pompę

-- 28 sie 2016 09:47:46 --

wymiana czujnika nic nie dała zakupiłem więc nową pompę paliwową wymieniłem autko teraz pali na dotyk stara dawała 1,5 bara o wiele za mało


-- 21 mar 2018 10:08:57 --

maniek-deblin napisał(a):Dzięki jutro wymienię czujnik te pompy paliwowe co są na allegro do froty to coś wartę czy założyć zewnętrzną pompę

-- 28 sie 2016 09:47:46 --

wymiana czujnika nic nie dała zakupiłem więc nową pompę paliwową autko pali na dotyk stara dawała 1,5 bara o wiele za mało

-- 28 sie 2016 09:49:06 --

maniek-deblin napisał(a):Dzięki jutro wymienię czujnik te pompy paliwowe co są na allegro do froty to coś wartę czy założyć zewnętrzną pompę
Restartowanie zegarka spowodowane było spalonym kondensatorem ,który znajduje się w samym zegarku.

-- 28 sie 2016 09:47:46 --

wymiana czujnika nic nie dała zakupiłem więc nową pompę paliwową wymieniłem autko teraz pali na dotyk stara dawała 1,5 bara o wiele za mało

[A] 2.0i nie działa pompa paliwa, gdzie jest masa pompy?

PostNapisane: 24 sie 2016 06:08:12
przez D1_PITER
Witam

Przestała działać mi pompa benzyny. Baku jeszcze nie ściągałem bo śruby wyglądają źle. Patrzyłem na schemat i wynika z niego że do baku idzie tylko plus na pompę. Czarno - niebieski. Przy lewym słupku w nogach kierowcy na tym przewodzie napięcie jest. Nie sprawdzałem jeszcze wtyczki pod fotelem pasażera. Natomiast nurtuje mnie gdzie jest podłączona masa od pompy? Przykręcona gdzieś z tyłu nadwozia?

Re: [A] 2.0i nie działa pompa paliwa, gdzie jest masa pompy?

PostNapisane: 24 sie 2016 06:23:01
przez cinek1983059
dokładnie przykręcona z tyłu nadwozia, ale przyczyna jak zwykle leży w samej pompie więc bak do zdjęcia.jest już kilka takich tematów poszukaj, tam wszystko jest opisane

Re: [A] 2.0i nie działa pompa paliwa, gdzie jest masa pompy?

PostNapisane: 24 sie 2016 06:25:58
przez D1_PITER
A możesz określić w którym miejscu jest ta masa?

Re: [A] 2.0i nie działa pompa paliwa, gdzie jest masa pompy?

PostNapisane: 25 sie 2016 00:26:27
przez JJKILLER
W 2.4 jest przykręcona od wewnątrz do wlewu paliwa. Przewód był u mnie widoczny od strony koła, pod błotnikiem. Może i u Ciebie będzie podobnie.