Strona 4 z 7

Re: [A 2.0] Nie chce odpalić

PostNapisane: 25 lip 2014 07:48:45
przez cinek1983059
brum napisał(a):jeszcze przepływomierz

no być może chociaż moja jak miała uwaloną przepływke to paliła bez problemu tylko CE się świecił i na obroty dziwnie się wkrecała, a na gazie "pełna śruba"(czyli pierwszej generacji) to nawet żaden czujnik nie jest mu potrzebny do odpalenia i jazdy oprócz wału

Re: [A 2.0] Nie chce odpalić

PostNapisane: 25 lip 2014 18:13:20
przez lucek1118
kable zmienione 4 dni temu
ale za chiny nie wiem jak sprawdzic cewke czy przekażnik bo kompletna upa zemnie z elektryki

-- Dodano 27 lip 2014 23:24:59 --

wiec dzis sparawdziłem świece ok bo mo mokre iskra jest olej troszke zalatuje wachą i ten czujnik cisnienia zaraz po przekreceniu stacyjki staje dęba przekaznik przeczyszczony aku swierzo zpod prostownika rozrusznik nadal wsciekle kręci ale zapalic nie chce jakieś pomysły??
:cry2:
z góry dziękuje za podpowiedzi

aha jak go ciągne to ok jak wruce sprzęgło od razu gaśnie

Re: [A 2.0] Nie chce odpalić

PostNapisane: 28 lip 2014 07:13:56
przez szaman
ja tak mialem swego czasu w wartburgu jak wciskałem sprzęgło to gasł....winna okazała się masa...

Re: [A 2.0] Nie chce odpalić

PostNapisane: 29 lip 2014 14:45:59
przez lucek1118
poszukiwań ciąg dalszy swiece ok ale suche przczyściłem ten przekażnik przy lampie ale pytanko do niego idą mi tylko dwa kabelki chyba powinoo bić wiecej zas to tego pustego obokk ze 5 tak ma być czy jak???

Re: [A 2.0] Nie chce odpalić

PostNapisane: 30 lip 2014 08:38:17
przez cinek1983059
no to masz przyczynę do przekaźnika powinno iść przynajmniej 5 kabli,a przepnij w to 2 gniazdo może ktoś dla jaj ci gniazda pomieszał,jak byś się stosował do wskazówek które otrzymałeś wcześniej to już dawno by frota jeździła

Re: [A 2.0] Nie chce odpalić

PostNapisane: 31 lip 2014 17:39:15
przez lucek1118
dziekuje wszystkim za sugestie uparty ze mnie osioł frotka juz pali dzieki temu postojowi zobaczyłem tez kilka mankamentów którymi warto sie zająć

Re: [A 2.0] Nie chce odpalić

PostNapisane: 19 lip 2015 12:35:30
przez tupek
A u mnie znowu zwirz niedomaga.
Palił dobrze na benzynie a później na gaz przełączał.
A teraz czasami zapali bez problemu a czasami nie daje rady się uruchomić nawet awaryjnie na lpg.
Gdyby pompka padła to na samym lpg by poszedł a tu nic.
Postukałem w przekaźnik pompki i po paru próbach odpalił.
Co jest w tym przekaźniku innego niż wszędzie.
Rozbierał go ktoś?
Może jakieś awaryjne obejście da się zrobić w razie awarii.

Re: [A 2.0] Nie chce odpalić

PostNapisane: 19 lip 2015 15:39:40
przez jrzeuski
Inne jest to, że jest podwójny (dlatego jest taki wysoki). A zasila nie tylko pompę, ale i sondę lambda. Na upartego można to zmotać tak, żeby dać dwa osobne zwykłe przekazniki, miejsce na drugie gniazdo jest. Kwestia odpowiedniego połączenia.

Bez problemu da się też zmostkować styki w gnieździe i uruchomić w ten sposób pompę.

Re: [A 2.0] Nie chce odpalić

PostNapisane: 19 lip 2015 20:18:06
przez tupek
Tylko że on musi zasilać także ecu bo przecież bez paliwa na lpg powinien dać głos a tu nic się nie dzieje.

Re: [A 2.0] Nie chce odpalić

PostNapisane: 19 lip 2015 20:28:33
przez brum
No bo ona zasila ecu.

Re: [A 2.0] Nie chce odpalić

PostNapisane: 20 lip 2015 09:43:20
przez tupek
Z rana zmieniłem przekaźnik od lpg, ten co wtryski wyłącza i na razie ładnie szybko zapala.
Po testujemy i się zobaczy.

Nie odpala

PostNapisane: 01 sie 2016 07:19:58
przez D1_PITER
Witam

Przeczytałem już inne tematy o nie odpalaniu tego silnika ale mój wygląda nieco inaczej. Mam silnik w raczej słabym stanie. Dymi i bierze olej. Auto to 1993 więc C20NE jednak słupek był zmieniany i słupek to jest SE. Na początku dobrze odpalal tzn. nie od strzała, trzeba było kręcić z 1.5s i odpalał. Pewnego dnia miał spory problem z odpaleniem. Musiałem podłączyć kable bo po 10min nadal nic. Oglądałem świece, mokre od benzyny myślałem że je zalewa więc je suszyłem i wkrecałem spowrotem jednak bez efektu. Nawet nie próbował zagadać. Zajrzałem do kopułki i stwierdziłem agonię, kabel WN przy cewce też nie wyglądał dobrze więc wymieniłem palec, kopułkę, kable i świece. Próba odpalenia i nic. Po pół godziny spróbowałem znów i odpalił. Następne parę dni odpalał bez większych problemów, czasem nawet z pół obrotu. Aż do soboty. Nie przewidywałem żadnych kłopotów a on nie odpalał. Iskra jest na cewce, Iskra jest na każdej wykręconej i położonej na pokrywie zaworów świecy. Paliwo jest bo świece po nieudanych próbach są mokre i pachnące benzyna. Próby odpalania na gazie bez skutku. Przepływka nie jest zacięta. Silniczek krokowy nie jest zacięty. Kompresja chyba jest bo różnica na rozruszniku bez świec jest zauważalna. Niestety cztery godziny prób na kablach na nic się zdały. Nawet nie próbuje zachechłać. Na pozór jest przedstawiony rozrząd o ząbek ma górze. Rozrząd jest ustawiony na znaki poprawnie, na dole znak przy misce na górze znak na obudowie rozrządu. Jednak jeśli dół ustawiać by na śrubokręt to znak wypada gdzie indziej. Tak po remoncie głowicy ustawiłem sobie pierwszy tłok w gmp i silnik pracował normalnie po złożeniu. Sprawdziłem rozrząd i znaki się nie zgadzały więc przedstawiłem go tak jak znaki i praca silnika się nie zmieniła. Teraz jak sprawdzam rozrząd i wałek ustawię na znak to dół się nie zgadza. Dół nie jest w gmp na srubokręcie chociaż znak na zębatce na to wskazuje. Ale rozrząd przedstawiony o ząbek chyba nie zablokuje odpalania całkowicie? Nie wiem o co chodzi. Nawet nie próbuje odpalić chociaż Iskra i paliwo jest.

-- 01 sie 2016 07:23:35 --

Silnik jeśli już pracował to bardzo marnie wkrecał się z obrotów jałowych. Słaba reakcja na gaz. Powyżej 2tyś. ok. W diagnostyce wyskakuje tylko błąd 31.

-- 01 sie 2016 08:54:43 --

Jeśli pierwszy tłok ustawiłem w gmp pod palcem kiedy jeszcze nie było głowicy to znak na dole wypadał tak:

Obrazek

Re: Nie odpala

PostNapisane: 01 sie 2016 08:57:38
przez brum
Znaki mają się pokrywać i koniec.

Re: Nie odpala

PostNapisane: 01 sie 2016 10:12:44
przez jrzeuski
Jeśli pasek się rozciągnął, to nie będą. Przerobiłem to w Golfie.

Re: Nie odpala

PostNapisane: 01 sie 2016 10:52:36
przez D1_PITER
Ale nie pasuje mi znak na dolnym kole zębatym do GMP pierwszego tłoka..

Re: Nie odpala

PostNapisane: 01 sie 2016 10:54:20
przez brum
ustaw na znaki i sprawdź.

Re: Nie odpala

PostNapisane: 01 sie 2016 10:56:02
przez jrzeuski
D1_PITER napisał(a):Ale nie pasuje mi znak na dolnym kole zębatym do GMP pierwszego tłoka..
Czyżby udało się koło źle na wale osadzić?

Re: Nie odpala

PostNapisane: 01 sie 2016 10:56:56
przez D1_PITER
brum napisał(a):ustaw na znaki i sprawdź.


Tak aktualnie jest ustawiony.

Re: Nie odpala

PostNapisane: 01 sie 2016 11:02:08
przez brum
jrzeuski napisał(a):Czyżby udało się koło źle na wale osadzić?

Nie da się inaczej założyć bo jest klin.

Na zaciąg pali?

Re: Nie odpala

PostNapisane: 01 sie 2016 11:18:47
przez D1_PITER
jrzeuski napisał(a):
D1_PITER napisał(a):Ale nie pasuje mi znak na dolnym kole zębatym do GMP pierwszego tłoka..
Czyżby udało się koło źle na wale osadzić?


Po głowie kołacze mi się myśl o złym kole do silnika. Nie wiem co tam było robione. Może słupek SE a koło NE?

Gdyby ktoś mi potwierdził że dolny znak oznacza GMP to ustawiłbym rozrząd na śrubokręt nie patrząc na dolny znak.

-- 01 sie 2016 11:20:08 --

brum napisał(a):
jrzeuski napisał(a):Czyżby udało się koło źle na wale osadzić?

Nie da się inaczej założyć bo jest klin.

Na zaciąg pali?


Chyba że bez klina :)

Nie ciągam tego auta bo jakieś ekstra lekkie nie jest a mieszkam w centrum miasta. Na kablach kręci żwawo.