Witamy ! |
---|
|
lukasz napisał(a):Temperatura jest lekko ponad połowę skali i wtedy startuje wentylator. Może termowłącznik założyć o innym zakresie tak żeby startował na białej kresce nad połową skali ???
cinek1983059 napisał(a):lukasz napisał(a):Temperatura jest lekko ponad połowę skali i wtedy startuje wentylator. Może termowłącznik założyć o innym zakresie tak żeby startował na białej kresce nad połową skali ???
ja bym założył taki czujnik o wartościach 80-85st.,albo zostaw tak jak jest i będzie ok, kombinować będziesz zimą jak stwierdzisz że silnik niedogrzany
cinek1983059 napisał(a):temp. pracy każdego silnika powinna wahać się w granicach 90st.
drech napisał(a):cinek1983059 napisał(a):temp. pracy każdego silnika powinna wahać się w granicach 90st.
Poprzesz czymś swoje zdanie czy każdy może podać dowolną liczbę?
cinek1983059 napisał(a):
temperatura pracy każdego silnika spalinowego chłodzonego cieczą z góry ograniczona jest temperaturą wrzenia płynu chłodzącego, natomiast z drugiej strony zasadne jest zbliżenie się do tej granicy ze względu na łatwiejsze rozprzestrzenienie się mieszanki oraz jej zapłon wraz ze wzrostem temperatury.natomiast niezbędnym jest pewien margines bezpieczeństwa związany z bezwładnością układu chłodzenia.
ali napisał(a):Masz rację ale weź pod uwagę że ciecz pod ciśnieniem ma wyższa temperaturę wrzenia, znam bardzo wiele silników dla których 100-105 stopni to norma.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości