

Witamy ! |
---|
|
Arni napisał(a):Jak odkręcisz tą nakrętke to wysuwa sie z mostu flansza i masz uszczelniacz widoczny
Ironcruz napisał(a):Arni napisał(a):Jak odkręcisz tą nakrętke to wysuwa sie z mostu flansza i masz uszczelniacz widoczny
damianEK691965 napisał(a):Ironcruz napisał(a):Arni napisał(a):Jak odkręcisz tą nakrętke to wysuwa sie z mostu flansza i masz uszczelniacz widoczny
to jest najgorszy moment całej operacji - ja nie dałem rady - całe auto przesuwałem przez kliny, i za mało miejsca miałem w kanale na dźwignię.
raczej za krótką przedłużkę
W A da się nałożyć rurę tak, żeby wystawała w bok poza samochód i wcale kanał wtedy nie jest potrzebny (w B z jednej strony przeszkadza bak a z drugiej tłumik). I wtedy można sobie po niej poskakaćIroncruz napisał(a):dokładnie-dłuższa nie mieściła mi się w kanale.
jrzeuski napisał(a):W A da się nałożyć rurę tak, żeby wystawała w bok poza samochód i wcale kanał wtedy nie jest potrzebny (w B z jednej strony przeszkadza bak a z drugiej tłumik). I wtedy można sobie po niej poskakaćIroncruz napisał(a):dokładnie-dłuższa nie mieściła mi się w kanale.Oczywiście druga osoba musi deptać hamulec, bo ani ręczny ani żadne kliny nie utrzymają samochodu w miejscu.
mirafura napisał(a):Koledzy czy ten uszczelniacz ataku na moście to by to było?http://allegro.pl/simering-uszczelniacz-walu-napedowego-mostu-opel-i1747272811.html
Arni napisał(a):Między skrzynią a silnikiem - padł uszczelniacz wału. Kup jakis dobry uszelniacz bo robota wiąże sie z odsuwaniem skrzyni i zrzucaniem sprzęgła. Mając kanał i kogos do pomocy ogarniesz to samemu tylkpo troche rozkręcania jest..Przy okazji sprawdzisz w jakim stanie jest sprzęgło.
brum napisał(a):skrzynię łatwiej odsunąć niż wyjąć silnik.
mój też po wymianie ciekną , tak to już z tym jest.
uszczelniacz najlepiej corteco lub elring.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość