Strona 1 z 1
Turbo na westgate

Napisane:
28 sty 2019 20:31:08
przez blondyn26044
Z racji tego, że padło mi turbo a jeździć w terenie trzeba

Jeżdżę teraz 2.8 bez turbiny.
Firmy nie chętnie chcą podjąć się regeneracji.. ponoć części brak.. a o chińskie zamienniki obawiam się bo tyram go dosyć mocno.
Pytanie jest takie.. Jakie turbo na westgate będzie wstawało od niskich obrotów, przerobienie wydechu, zasilania i spływu to nie problem.
Wole pobawić się 2 dni i w przyszłości nie mieć problemu.
Re: Turbo na westgate

Napisane:
28 sty 2019 20:44:57
przez Semir
Już dokładnie nie pamiętam ale były dwa rodzaje turbin.
Na opaskę i skręcane.
Jak była skręcana do można było zrobić drobny myk
i dać turbo od forda probe.
Dokładnie nie pamiętam ale na forum powinno być info.
Jak mi się kojarzy to trzeba było przełożyć bebechy,
bo odwrotnie strefy.
Re: Turbo na westgate

Napisane:
28 sty 2019 21:45:07
przez blondyn26044
W grę wchodzi przełożenie turbo od czegokolwiek.
Pytanie tylko co będzie dmuchalo możliwe dobrze od
samego dołu.
Re: Turbo na westgate

Napisane:
28 sty 2019 21:47:21
przez jrzeuski
Skoro przeróbki to nie problem, to wstaw co tylko chcesz i zrób pod to nowy kolektor.
Re: Turbo na westgate

Napisane:
29 sty 2019 11:18:53
przez blondyn26044
No tak też właśnie robię..
Chodziło mi tylko o to które turbo będzie dobrze dmuchalo od dołu.
Rozmawiałem z kolegą który regeneruje turbiny i wkładam od vw 1.8t chlodzone wodą.
Nie ma problemu z regeneracją a ponoć i dobrze dmucha
Re: Turbo na westgate

Napisane:
29 sty 2019 11:57:48
przez jrzeuski
Nie znam się, ale ja raczej wybrałbym coś od podobnej lub większej pojemności i dołożył zegar, żeby wiedzieć czy nie ładuje za dużo. Znam kogoś, kto siedzi w tuningu (1/4 mili i te sprawy) i swojego Patrola 2.8 zrobił tak, że na trójce simexa 37" palił na asfalcie. Oprócz turbo pokręcił też pompą i wielka czarna chmura z tyłu zostawała, ale dobrze wciskał w fotel

Re: Turbo na westgate

Napisane:
29 sty 2019 15:29:11
przez bart322
Skoro ma dobrze dmuchac z dolu, to wybierz jakies turbo z vnt.
Re: Turbo na westgate

Napisane:
29 sty 2019 20:47:19
przez blondyn26044
A co będzie sterowalo tą vnt? Dokładnie czujników.. program, sterownik.
Re: Turbo na westgate

Napisane:
30 sty 2019 09:31:52
przez bart322
Chłopaki przerabiają do parcha vnt. Nie znam się na tym, ale jak widać się da
https://www.olx.pl/oferta/nowosc-hybryd ... 27cd2de32a
Re: Turbo na westgate

Napisane:
30 sty 2019 15:46:06
przez przemia
Ale to co Bart podesłał jak byk pokazuje że łopatkami steruje ciśnienie doładowania. Im wyższe tym bardziej wychyla łopatki. Zakładam że celem zmniejszenia doładowania skoro nie ma tu zaworu wastegate.
Re: Turbo na westgate

Napisane:
30 sty 2019 21:25:03
przez przemekcrx
Przemek tam jest odwrotnie im wyższe tym łopatki przyciąga i redukuje ciśnienie bo to jest turbo włącz wyłącz i nic więcej.
Szybciej się turbo wkręca bo łopatki na maxa wyłapują sprzepływ spalin i napędzają turbinę itd..
JA przerabiałem kiedyś turbo od forda probe benzyny do 2,8 całkiem inaczej turbina chodziła i wkręcała silnik.
Re: Turbo na westgate

Napisane:
01 lut 2019 23:24:44
przez blondyn26044
Ja to widzę tak.. normalnie sztanga na vnt jest wciagana przez podciśnienie. To co widzimy w linku to gruszka działa odwrotnie. Czyli turbo jest załączone i pompuje od początku a pod wpływem ciśnienia gruszka cofa geometrię przez co zmniejsza wydajność, żeby nie przeladowac.
Re: Turbo na westgate

Napisane:
03 lut 2019 07:35:32
przez nightman
blondyn26044 napisał(a):Firmy nie chętnie chcą podjąć się regeneracji.. ponoć części brak..
Tak, to niestety prawda, bo to turbina jest na trudno dostępnych w tej części geograficznej łożyskach tocznych a nie na ślizgowych. Więcej. Jeżeli chodzi o branie od do dołu, to swego czasu kupiłem nòwkę na ślizgach - niestety czuć było, że bierze dużo później niż stara.
Moim zdaniem warto poszukać fanatyków, którzy się tego podejmą. Kupa roboty jednak przed nimi - stąd niechęć.
Jak jesteś zainteresowany, to mogę Cię zapoznać z serwisem, który mi to robił.