

Witamy ! |
---|
|
Ale to akurat najłatwiej sprawdzić: wykręcasz, kładziesz na silniku z podłączonym zasilaniem (tak, żeby masę złapały) i włączasz zapłon. Jeśli wszystkie równo i szybko rozgrzewają się do czerwoności, to dalej bym się nimi nie martwił. O ile pamiętam, to pewną niedogodnością będzie to, że w 2.8 zasilanie świec jest z listwy, więc trzeba ją wykręcić razem ze świecami do tego testu. A to z kolei implikuje chyba odkręcenie jeszcze czegoś, ale pewien nie jestem, dawno to było. U mnie świece są na kablach z fajkami, więc wyjęcie ich i sprawdzenie to chwila.Balkandriver napisał(a):albo świece żarowe padły (a mają prawo, nigdy nie wymieniane,wystarczy jedna padnięta)
kwak napisał(a):Ponadto jest jeszcze jeden czujnik wkręcony w pompę wtryskową, który przestawia zapłon - objawia się to bardzo metaliczną pracą silnika po odpaleniu, silnik wyraźnie cichnie po lekkim rozgrzaniu.
sunday199154 napisał(a):Kolego Pawel a mozesz mi powiedziec od czego jest ten drugi czujnik ????? a z tymi podcisnieniami to tez jest troszke tam namieszane. Jak by sie dalo jakas fote podeslac bylbym bardzo wdzieczny wam wszystkim forumowiczadziekuje wam wszystkim za wszystkie porady:)
kwak napisał(a):Ponadto jest jeszcze jeden czujnik wkręcony w pompę wtryskową, który przestawia zapłon - objawia się to bardzo metaliczną pracą silnika po odpaleniu, silnik wyraźnie cichnie po lekkim rozgrzaniu.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość