@mkmb - nie sprzedawaj auta, tylko zmień mechanika
Jeśli Ci / Wam to pomoże, poniżej załączam, co mam w tym temacie:
System podgrzewania (ten przycisk, o którym mowa) :

EGR:


System kontroli wydechu / spalin:

Obroty po odpaleniu są zawsze niższe od 1000 / w granicach 800 , mówimy o zimnym silniku.
Zawsze należy odczekać, aż przestanie się palić kontrolka grzania świec żarowych i dopiero wtedy odpalać silnik, ale nawet po jego odpaleniu świece grzeją jeszcze przez chwilę i ich koniec działania objawia się kliknięciem przekaźnika (nie usłyszycie, mając już zapodaną muzę na full) i podskoczeniem napięcia na voltomierzu.
Najważniejsze, by silnik "zagadał od kopa", jeśli ma tendencje do "klekotania", bądź bardzo niskich obrotów - należy zaraz po odpaleniu lekko przygazować, ale lekko, parę delikatnych depnięć na gaz i wszystko działać powinno w normie.
Jeśli chodzi o przepustnicę na wydechu, musi ona mieć swoją wartość otwarcia "w stanie spoczynkowym", to uchylenie reguluje się śrubą na "puszce" urządzenia, musi mieć również połączenie króciec metalowy, wychodzący z "puszki" z wężykiem gumowym idącym dalej do przegrody silnika i do sterowników. A podczas zabaw w terenie to połączenie często ulega przerwaniu, gdyż fabrycznie nie jest zabezpieczone.
Aaa, zapomniałbym - czujnik odpowiedzialny za odczyt aktualnej temperatury do zadziałania systemu "Warming Up" jest umieszczony przy chłodnicach, zaraz za maskownicą plastikową .
Może coś pomogłem
Pozdrawiam
BALKANDRIVER