jrzeuski napisał(a):Eee, no tak to ja się ze szczelną pompką bawić nie będę. Syf zalegający w komorze w końcu wypłukałem i przedmuchałem. Co za ... wymyślił, żeby pompkę dać przed filtrem a nie na wyjściu?michal 2,8tdi napisał(a):nad podgrzewaczem
masz zagniecioną blaszkę,musisz ją odgiąć i dostaniesz sie do komory![]()
Pompka zbiera syf płynący z baku i większe śmieci po prostu w niej utykają. Te, którym uda się przelecieć przez pompkę mają jeszcze szansę zablokować podgrzewacz zanim wyłapie je filtr. Jeżeli jakiś paproch utknie na blaszce blokującej powrót paliwa (tej sprężynującej na wyjściu z komory), to paliwo się będzie cofać do baku i tylko dobry akumulator pozwoli odpalić silnik. Syf w pozostałych miejscach blokuje przepływ paliwa i silnik nie ma mocy (na wolnych obrotach pracuje normalnie).
Z powyższych powodów u siebie przed pompką paliwa zamontowałem filterek od Poloneza (koszt 5zł). Wstawiłem go na końcu przewodów gumowych idących z ramy (przed metalowe przewody na grodzi). Dodatkowo dzięki przezroczystości tego filterka widzę czy już kwalifikuje się do wymiany (a bak do czyszczenia) oraz czy przewód paliwowy na ramie nie przerdzewiał i nie ciągnie powietrza. Polecam to rozwiązanie każdemu

też tak zrobię Dobry Pomysł miałeś
