Witamy ! |
---|
|
jrzeuski napisał(a):Ma być 10W40, ale jeśli uwaźasz, źe istnieje specjalny olej do włoskich silników to go kupuj i lej
To akurat nie ma większego sensu, bo świece grzeją jeszcze długo po tym jak zgaśnie kontrolka (ok. 30 sekund, jeśli nie odpalasz do nawet paru minut po uruchomieniu silnika zanim się nie rozgrzeje). Sprawdź sam obserwując wskaźnik napięcia akumulatora w zegarach Także wystarczy odczekać kilka(naście) sekund po zgaśnięciu kontrolki i wtedy przekręcić kluczyk w pozycję START i efekt ten sam co drugie grzanie świec. Ja już się tak do tego przyzwyczaiłem, że w ogóle mi do głowy nie przychodzi kręcić jak tylko kontrolka zgaśnietosiekr1 napisał(a):kolega doradził mi żebym grzał świece 2 razy i auto lepiej pali
Tam jest zawór odcinający paliwo, żeby zgasić silnik (immobilizer też chyba na tej zasadzie działa). Dlatego pytałem czy na wtryskach jest paliwo w trakcie kręcenia rozrusznikiem, bo jakby ten zawór się zacinał albo coś mu kazało nie puszczać, to wtryski byłyby suche.rakol napisał(a):a jest jakis jeszcze czujnik w pompie co otwiera paliwo albo cos takiego moze sie zawiesza i to dla tego albo cos...
Też tak sądzę. Sama się raczej przestawić nie mogła chyba, że ukręciło tryby w silniku, które ją napędzają, ale wtedy i na ciepło by nie chodził. Podejrzenie czujnika temperatury paliwa to raczej zły trop, bo on steruje czasem grzania świec a skoro mówisz, że świece grzeją mocno i długo po wyjęciu z głowic... Jesteś pewien, że nie ma powietrza w paliwie? To falowanie obrotów mogłoby na to wskazywać. Ale wtedy nie miałby też mocy na obrotach. Jak jest ciepły to nie ma żadnych problemów?juz nawet sie zastanawialem nad zmian pompy ale podejrzewam ze gdyby to z nia cos nie tak to cieply tez by nie palil pewnie
Ale nie bezpośrednio tylko przez jakiś filterek za kilka złotych, bo jak Ci zassie jakiś syf z baku do pompy, to jej czyszczenie będzie kosztowało duuużo więcej. Daj filterek z przezroczystą obudową to przy okazji zobaczysz czy idzie powietrze z paliwem (to samo da wstawienie kawałka przezroczystego wężyka).rakol napisał(a):czytalem na forum ze trzeba obejsc filtr podlaczyc bezposrednio pod zasilajacy wezyk ze zbiornika pompe jak odpali to juz jest dobrze pali bez problemow
rakol napisał(a):moze byc 10/40 ja leje 15/40 bo do takiego mam dostep za dobra kase i mysle ze nie zaszkodzi jak bede dalej lal ten olej
To nie ten motor. Poczytaj najpierw kolego o nim zanim zaczniesz dawać rady, bo tylko niepotrzebnie mieszasz. Ma być 10W40 i tyle. Każdy inny nie będzie dobrze służył turbinie. Do tego ten silnik ma cały rozrząd w bloku i jak się naleje oleju o lepkości wody to hydropopychacze nie będą poprawnie pracować.thral666 napisał(a):Jeżeli 2.5 TDS to ten motor z BMW
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość