Witamy ! |
---|
|
Tyle to chyba w ASO, bo w normalnym sklepie 1/10 tego.dragonblade napisał(a):pasek 780 zeta.
To już chyba wiem czemu mój tak skrzypiKrzychu napisał(a):Moje wnioski to : - - brak smaru ! - moim zdaniem z tego powodu doszło do starcia plastikowych tulei oraz elementów obudowy.
mizsio napisał(a):warto tez zadzwonic tu - http://www.stachowiak.pl, szybciej i taniej niz w inter cars w wawie...
No i historia się powtórzyła. Z tą różnicą, że tym razem pasek nie spadł, więc tak sobie jeździłem szlifując go o wewnętrzną bieżnię łożyska, która została w silniku przykręcona śrubą. Ktoś mi zwrócił uwagę na dziwny pisk, który zbagatelizowałem, bo już wcześniej piszczał mi napinacz. Aż postanowiłem zajrzeć pod maskę i się upewnić. Widokjrzeuski napisał(a):Edit: łożysko wstawione, rolka skręcona śrubami M6 i zamontowana w silniku. Kręci się pięknie, zero bicia. Drugie łożysko trafiło na półkę. Bieżnie tego co się rozsypało też zachowałem, bo idealnie się nadają do wbijania nowego łożyska w rolkę. Licznik spisany![]()
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość