wlasnie sie uporalem z przekladka silnika z omegi 2.3 do froty...wymienie roznice jakie zauwazylem:
blok silnika jest ten sam -sa roznice w osprzecie
1.miska olejowa
miska olejowa we frotce sklada sie z dwoch czesci (w omedze jest jednoczesciowa),nalezy tez wymienic smok i jego wspornik).nalezy zatkac otwor w bloku po bagnecie(we frocie bagnet jest w gornej misce)
2.dekiel (oslona rozrzadu)
w omedze BRAK WYPROWADZEN NA PRZEWODY CHLODNICY OLEJU !!! (we frocie jest nad filrem olejowym)
mniejsza srednica przelotki na przewodzie olejowym z przodu silnika na deklu rozrzadu
inny czujnik cisnienia oleju
3.pompa olejowa
inna lapa mocujaca pompe do bloku
(prawdopodobnie inna lapa trzymajaca alternator- nie wiem dokladnie bo nie bylo przy omie)
4.lapy silnika sa inne.
reasumujac:
motanie silnika zeby pasowal do froty zajelo mi ok 6 godzin...
sorry za malo fachowe nazewnictwo ale nie jestem mechanikiem
moze sie komus przyda