Witamy ! |
---|
|
-=-DawiD-=- napisał(a):Witam, moja frontera 2.3 tdi cieżko paliła i zmieniłem panewki wszystkie na wale korbowym, pierścienie, na wałku rozrządu też zmieniłem, głowica zrobiona, wtryski sprawdzone, i jak ciepło pali ok, ale tak jak dzisiaj (8 stopni mrozu) dopiero za 4 razem... Ona pali strasznie miękko zaraz sie odzywa przy pierwszym kręcenie ale nie może sie przełamać, może to być źle ustawiony zapłon ? świece żarowe też są nowe. Pozdrawiam
huggy44 napisał(a):Witam wszystkich,
mam problem z moim oplem FRONTERA 2.3TD, 96r., mianowicie jak jest zimny nie chce zapalić, trzeba długo grzać świece i kręcić kilka razy i z wielkim bólem odpala najpierw jak by na dwa gary a później zaczyna palić na wszystkie, zrobiłem już: pierścienie - ciśnienie 27-28 na każdym, wymiana świec żarowych BOSCH - sprawdzenie przekaźnika świec, uszczelnienie/przegląd pompy wtryskowej i wtryskiwaczy zapłaciłem 550pln, uszczelka pod głowicą nowa, uszczelnienie głowicy, sprawdzenie podciśnienia - wszystkie węże, nowy łańcuch rozrządu - brak luzów na łańcuchu, ustawienie zapłonu, wymieniona pompka paliwa. Włożyłem już w złom 1500 pln i dalej ta sama historia,
Czy ma ktoś jeszcze jakiś pomysł co można zrobić? czy polać benzyną samochód i podpalić trzeba?:) chętnie zamienię na benzyniaka nawet dopłacę
huggy44 napisał(a):Witam ponownie,
niestety nie pomógł zawór zwrotny na zasilaniu i powrocie, jest tak samo, sprawdzałem tez bez zespołu filtra paliwa czyli prosto z pompki przy silniku do pompy wtryskowej, zastanawiam się czy nie jest to związane z ustawieniem konta wtrysku, przecież jak jest zimny to zapłon musi być przestawiany na wcześniejszy, może tu mam coś nie tak? na podstawie czego silnik wie że jest zimny i trzeba mu zmienić kont wtrysku? na pompie są 3 zawory elektromagnetyczne jeden do startu a 2 pozostałe? do przestawiania konta wtrysku? w starym golfie 3 1.9td jest tak zwane ssanie mechaniczne na linkę które przestawia kont a w oplu jak to jest zrobione? czepiam się już wszystkiego bo nie mam pomysłu. poratujcie chłopy
huggy44 napisał(a):Jak jest zimny próbuje zapalić tak jak by palił po długim kręceniu na dwa tłoki i dymi na jasno biało niebiesko coś takiego.
huggy44 napisał(a):pompa sprawdzona razem z wtryskami i podobno jest ok - sprawdzałem u pompiarza o dobrej opinii, jak zapali to dopiero po chwili zaczyna ładnie pracować, można to nazwać metalicznym dźwiękiem ale po chwili się ucisza, z pompą już kombinowałem z przyśpieszaniem jak i z opóźnianiem i tak jak jest jest najlepiej, bo albo bulgocze albo klekocze
kucman22 napisał(a):witam. nie chce sie wymadrzac ale miałem podobne problemy z odpalaniem na mrozie i rowniez jak tylko temp byla blisko zera... moze bedzie banalne to co napisze ale wystarczylo wymienic swiece (prawdopodobnie) na BERU, nowy filtr paliwa oraz akumulator no i co najwazniejsze na mrozie czy chociaz przy temp "0" przed odpaleniem pompujesz pompka na maksa, dwa razy podgrzewasz swiece i pali jak głupi
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość